Home › Forums › Deff och fettminskning › Hur ska ja fixa detta??
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 oktober, 2008 at 15:50 #702851Anonym anvandareMemberhenkebenke wrote:Hur går det nu då? Äter du ordentligt?
ja nu går det mycke bättre står stilla på vikten men börjat att äta mer och träna hårdare 5cm bort runt magen så ja börja bli nöjd
träffade en dietist för ett tag sen som la upp ett mat schema åt mej så nu måste ja äta, så nu har jag gått upp med mer kalorier per dag så jag e piggare och orkar mertack för alla kommentarer vissa hjälpte
25 oktober, 2008 at 21:06 #702852Anonym anvandareMemberKul att höra!
25 oktober, 2008 at 21:47 #702853Anonym anvandareMemberHej Skönt att se att du träffat en dietist. Fortsätt gärna berätta om din utveckling i denna tråd. Kan kännas skönt att skriva av sig samtidigt som det finns fantastiskt många duktiga människor här. Kanske kan du be en moderator i forumet att flytta dessa åtta sidor till att bli början på din träningsjournal. Och där fortsätta skriva…
Lycka till!26 oktober, 2008 at 20:19 #702854Anonym anvandareMemberja kanske ska göra det när jag börjar bli lite starkare
Vissa dagar e jue verkligen inte dom bästa, men tur jag har många som stöttar mej och verkligen kollar att jag äter, dom är guld värda men det är väldigt skönt att få skriva av sej ibland oxå, utan att folk kanske vet vem man ärni e otroligt gulliga av er
ja ska fortsätta kämpa mot mitt målhoppas alla får en super skön kväll
9 december, 2008 at 19:12 #702855Anonym anvandareMemberTänkte bara skriva lite igen
börjat må ännu bättre nu och kommit igång med träningen på allvar trivs jätte bra med allt just nu, visst vissa dagar e riktigt jobbiga när jag känner att jag inte kan äta men de går bättre nu har gått ner ännu mer men jag äter riktigt och tränar stenhårt jag hoppas en dag att jag kan få gå upp på scenen å visa va jag kanhoppas alla får en toppen kväll
kram på er
9 december, 2008 at 19:47 #702856Anonym anvandareMemberHar även lagt upp en ny bild på hur jag ser ut just nu en bättre förvandling hehe men jag har dock väldigt långt till mål men som tur e har jag jue ett iallafall
10 december, 2008 at 14:56 #702857Anonym anvandareMemberSer riktigt bra ut!
Lägg upp några bilder till, i andra vinklar, så man kan se lite mer av dina resultat.10 december, 2008 at 16:38 #702858Anonym anvandareMemberpatriknn wrote:Ser riktigt bra ut!
Lägg upp några bilder till, i andra vinklar, så man kan se lite mer av dina resultat.tack
aa jo jag ska fixa mer nästa gång jag far på gymme promise -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.