Hur ska ja fixa detta??

Home Forums Deff och fettminskning Hur ska ja fixa detta??

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 76 through 83 (of 83 total)
  • Author
    henkebenke wrote:
    Hur går det nu då? Äter du ordentligt?

ja nu går det mycke bättre står stilla på vikten men börjat att äta mer och träna hårdare :) 5cm bort runt magen så ja börja bli nöjd :)
    träffade en dietist för ett tag sen som la upp ett mat schema åt mej så nu måste ja äta, så nu har jag gått upp med mer kalorier per dag så :) jag e piggare och orkar mer

tack för alla kommentarer vissa hjälpte :)

Kul att höra! :)

Hej Skönt att se att du träffat en dietist. Fortsätt gärna berätta om din utveckling i denna tråd. Kan kännas skönt att skriva av sig samtidigt som det finns fantastiskt många duktiga människor här. Kanske kan du be en moderator i forumet att flytta dessa åtta sidor till att bli början på din träningsjournal. Och där fortsätta skriva…
    Lycka till!

ja kanske ska göra det när jag börjar bli lite starkare :)
    Vissa dagar e jue verkligen inte dom bästa, men tur jag har många som stöttar mej och verkligen kollar att jag äter, dom är guld värda men det är väldigt skönt att få skriva av sej ibland oxå, utan att folk kanske vet vem man är :)

ni e otroligt gulliga av er :)
    ja ska fortsätta kämpa mot mitt mål :)

hoppas alla får en super skön kväll :)

Tänkte bara skriva lite igen
    börjat må ännu bättre nu och kommit igång med träningen på allvar :) trivs jätte bra med allt just nu, visst vissa dagar e riktigt jobbiga när jag känner att jag inte kan äta men de går bättre nu har gått ner ännu mer men jag äter riktigt och tränar stenhårt :) jag hoppas en dag att jag kan få gå upp på scenen å visa va jag kan :)

hoppas alla får en toppen kväll :)

kram på er

Har även lagt upp en ny bild på hur jag ser ut just nu :) en bättre förvandling hehe :) men jag har dock väldigt långt till mål men som tur e har jag jue ett iallafall ;)

Ser riktigt bra ut!
    Lägg upp några bilder till, i andra vinklar, så man kan se lite mer av dina resultat.

patriknn wrote:
    Ser riktigt bra ut!
    Lägg upp några bilder till, i andra vinklar, så man kan se lite mer av dina resultat.

tack :)
    aa jo jag ska fixa mer nästa gång jag far på gymme :) promise :)

Viewing 8 posts - 76 through 83 (of 83 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.