Hur skulle du göra om denna kropp?

Home Forums Deff och fettminskning Hur skulle du göra om denna kropp?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author

Jag fick en idé då miljontals saker snurrar runt i min hjärna, och min totala desperation av att få en kropp som är till att börja med full fuktionell.

Steg1: Få en fullt funktionell kropp som man inte skämms för.

Steg2: Hur bygger man den så att den blir så den blir snygg & tränad?!

Steg3: ?!!

BILD1: [http://www.mypicx.com/uploadimg/1357344725_11172009_1.jpg]

BILD2: [http://www.mypicx.com/uploadimg/1938210992_11172009_2.jpg]

Skulle vara kul & höra hur ni skulle göra om ni hade denna kropp. T.ex

OBS OBS!
    Det är min kropp.

404 – Not Found

Bilderna finns inte (404).

Nu ska dom fungera!

Viktnedgång, ihop med styrketräning.

Viktnedgång eftersom du är rätt fluffig. Styrketräningen för att bevara muskler när du går ned i vikt, samt öka i muskelmassa.

Viktigaste för dig är att ändra dina matvanor, eftersom det är vad du kan påverka mest. Vad äter du en typisk dag idag? Var ärlig.

Börja styrketräna och ge inte upp efter minsta lilla motgång eller bristande på resultat efter några veckor – det tar tid att bygga muskler, speciellt om du ska försöka gå ned i vikt samtidigt.

Håller med övriga talare, jag skulle först och främst börja styrketräna och kolla över kosten. Du kommer komma långt genom att börja träna, röra på dig och äta nyttigt/vettigt.

mycke cardio med hård styrke träning funkade kalas för mig ;) hade ingen dröm kropp för lite mer än ett år sen. bara kämpa på å inte ge upp, resultaten kommer vart efter som. kosten är a-o för bra resultat!

dragon_skull wrote:
    mycke cardio med hård styrke träning funkade kalas för mig ;) hade ingen dröm kropp för lite mer än ett år sen. bara kämpa på å inte ge upp, resultaten kommer vart efter som. kosten är a-o för bra resultat!

Offtopic: Men nu har du en drömkropp?

I övrigt håller jag med dig fullt ut

Indec wrote:
    Offtopic: Men nu har du en drömkropp?

I övrigt håller jag med dig fullt ut

Tror knappast han påstod att han hade direkt! Men han har all rätt å vara nöjd. Har du sett före/efter bilderna

Jag hade börjat styrketräna och samtidigt panikbantat enligt DTD.

nutz wrote:
    Jag hade börjat styrketräna och samtidigt panikbantat enligt DTD.

Mjo, something like that.

Fettförlust hade nog varit prio för mig.

Ingen panikbantning. Det lägger inte om en livsstil, vilket det i fallet nu handlar om att göra.

1. Ökad motion; konditions- och styrketräning.
    2. Kolla över vad och hur mycket du egentligen äter. Lägg om kostschemat (oftast den mest påverkbara och fetmabringande faktorn).
    3. Justera matintaget efter hur snabb, hälsosam och skonsam för hungerkänslor du vill att din viktnedgång ska vara.

Jag hade börjat med att sätta upp ett mål att styrketräna (minst) tre gånger i veckan. Tillsammans med 2 konditionspass. För att därefter gradvis öka mängden motion och minska ditt matintag i takt med att du går ned i vikt.

Det viktigaste är att du kommer över en livsstil du verkligen trivs med samt att du kan hålla din viktnedgång. Det åstadkommer inte en panikbantning. Normallångsam viktnedgång, sund kost och ökad motion, gradvis, brukar vara ett vinnande koncept i längden.

Jag såg ut sådär när jag började träna. Med facit i hand skulle jag panikbantat. Japp.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.