Hur skulle du göra om denna kropp?

Home Forums Deff och fettminskning Hur skulle du göra om denna kropp?

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • Author

Potentiellt kontraproduktivt över sikt. Majoriteten lägger inte om en livsstil över ett dygn via en aftonbladet-gå-ned-15-kilo-per-vecka-diet.

Jag hade då inte satsat på panikvarianten.

Om jag får ha samma vilja och diciplin som jag har nu så skulle jag nog köra panikvarianten i två veckor, kanske mer beroende på vad för effekt jag får ut.

Skulle köra massa cardio och gymma med väldigt många rep för att få igång kroppen.

Sen vecka 3 eller 4 skulle jag börja köra på tunga vikter och köra 4-6 reps. Skulle nog bli en relativt atletisk kropp efter ett halvår =).

Edit: Förresten, du har samma kalsonger som jag. Sköna men lite störande med det inbyggda ”hänget”.

Sitter i ganska lik situation som trådskaparen och blev lite intresserad av panikbantningen som ett par nämner i tråden. Eftersom fettminskningen är prio 1 för mig för att hamna i en bra utgångspunkt för att kunna bygga upp kroppen med stor kontroll.

Kan ni inte gå in lite mer på hur ni hade lagt upp en panikbantning om man hade velat förlora ca 10 kg fett

Ungefär såhär.

[http://forum.body.se/showthread.php?t=5414]

(det inkluderar alltså styrketräning..)

Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.