Home › Forums › Deff och fettminskning › Hur snabbt kan man förbränna fett!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 augusti, 2008 at 13:18 #575052Anonym anvandareMemberAndreasP wrote:När det gäller dig Jonas tror jag melodin är att bita ihop lite för en gångs skull & gå ut stenhårt från början & sen köra stenhårt ända till slutet. Tycker också du skall ta hjälp utav någon som verkligen kan det här med tävlingsdieter & göra precis/exakt som den personen säger till dig. (D.v.s inte komma med massa konstiga egna ideèr under dieten) Sen är det bara till att köra stenhårt på tävlingen & förmodligen visa upp din överlägset bästa form någonsin.:up:
Sen får vi också hoppas på att du inte legat på latsidan under offseasion träningen så att det finns lite muskler där under också!Det tror inte jag…jag gör som jag vill!
Gör detta för min egen skull och för att jag tycker det är roligt.
Det är inte blodigt allvar, och som jag har sagt innan…tävlingen är bara till för motivationen, inget som jag måste göra.
Är ganska trött på att folk tycker så jäkla mycket. Jag vet vad jag kan och vad jag gör, men gör inte saker till vilket pris som helst.Jag är inte dum i huvudet. Har matat hjärnan med bodybuilding, kost o träning i 24 år. Är kanske ganska blåst i allmän mening, men halva hårddisken i huvudet är fylld med bodybuilding…
Lusten att tävla blev genast ganska liten!Vill ni tycka om mig, gör det i min tråd. Fast jag blir mest pissed! 👿
24 augusti, 2008 at 13:27 #575053Anonym anvandareMemberAndreasP;592787 wrote:Tycker också du skall ta hjälp utav någon som verkligen kan det här med tävlingsdieter & göra precis/exakt som den personen säger till dig.Hur många i Sverige stämmer in på den beskrivningen, enligt dig? 5? 50?
4 september, 2008 at 20:32 #575054Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Det tror inte jag…jag gör som jag vill!
Gör detta för min egen skull och för att jag tycker det är roligt.
Det är inte blodigt allvar, och som jag har sagt innan…tävlingen är bara till för motivationen, inget som jag måste göra.
Är ganska trött på att folk tycker så jäkla mycket. Jag vet vad jag kan och vad jag gör, men gör inte saker till vilket pris som helst.Jag är inte dum i huvudet. Har matat hjärnan med bodybuilding, kost o träning i 24 år. Är kanske ganska blåst i allmän mening, men halva hårddisken i huvudet är fylld med bodybuilding…
Lusten att tävla blev genast ganska liten!Vill ni tycka om mig, gör det i min tråd. Fast jag blir mest pissed! 👿
Tycker att du faktiskt ligger bra till vad gäller formen, på de bilder du postat i forumet här på Body. Fortsätt så.:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.