Hydroxycut Hardcore

Home Forums Deff och fettminskning Hydroxycut Hardcore

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Hej alla på forumet!

Är det någon som har testat denna produkt?, och vad tycker ni?

Är den värd att satsa på eller har ni några andra förslag på bra fettförbränningsprodukter. Oftast tycker jag att priset och effekten av fettförbränningsprodukter inte motsvarar förväntningarna, det brukar vara som att kasta pengarna i sjön.

Om någon har ett bra och varierande träningsschema på fettförbränning så släng upp det med.

Tacksam för svar.

//Rob

kan bara tipsa dig om den erfarenhet jag har av den produkten. JÄDRANS SKIT PRODUKT!.. allla fettförbränningsprodukter jag fattar inte ens vad man sklall ha det till se till å ha disiplin till en ruskigt bra deff istället så kommer du få till det endå…

fettförbränings tillskot e ju inga mirakel medel det är bara en putte liten hjälp på vägen

ha det bra

sneeb wrote:
    allla fettförbränningsprodukter jag fattar inte ens vad man sklall ha det till se till å ha disiplin till en ruskigt bra deff istället så kommer du få till det endå…

Kan bara hålla med. Disiplin is tha shiiit :)

masterrob-d wrote:
    Hej alla på forumet!

Är det någon som har testat denna produkt?, och vad tycker ni?

Är den värd att satsa på eller har ni några andra förslag på bra fettförbränningsprodukter. Oftast tycker jag att priset och effekten av fettförbränningsprodukter inte motsvarar förväntningarna, det brukar vara som att kasta pengarna i sjön.

Om någon har ett bra och varierande träningsschema på fettförbränning så släng upp det med.

Tacksam för svar.

//Rob

Jag har testat den och såg inga särskilda resultat. Håller med de andra – produkter är inte lika bra som att träna bort fettet…. En annan sak som är värd att fundera på är att Hydroxycut är amerikanskt (har jag fel?) och enligt lagarna häröver ´behöver de inte skriva allt som är i produkten (har till och med varit fall när en produkt har analyserats och vissa ingredienser inte ens funnits)…
    Train hard – Eat smart

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.