Home › Forums › Deff och fettminskning › Imorgon ska jag börja gå ner i vikt! Behöver all er hjälp!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 maj, 2008 at 22:19 #621743Anonym anvandareMemberZ.. wrote:Tror de flesta vid det här laget har förstått att man måste ta Dabifos uttalanden med en näve salt…
Där slog du huvudet på spiken! Klockren kommentar. Fick mig att skratta.
Att salta pinnar innehåller mycket salt och ej är optimala under diet är vidare ganska självklart, åtminstone för de flesta.19 maj, 2008 at 22:21 #621744Anonym anvandareMembermeeper wrote:Där slog du huvudet på spiken! Klockren kommentar. Fick mig att skratta.
Att salta pinnar innehåller mycket salt och ej är optimala under diet är vidare ganska självklart, åtminstone för de flesta.För de flesta..? För vem skulle salta pinnar kunna vara bra under diet?
19 maj, 2008 at 22:25 #621745Anonym anvandareMemberRazmeister899 wrote:För de flesta..? För vem skulle salta pinnar kunna vara bra under diet?Jag menade att det var självklart för de flesta att salta pinnar ej är bra. ”Självklart” syftade alltså på själva insikten. Sorry om jag var oklar, hoppas du förstår nu.
20 maj, 2008 at 21:02 #621746Anonym anvandareMemberTjabba! Vågen står kvar på samma som för 2 veckor sen. Eller okej… 200 gram mindre . Kan väl förstå det att jag inte kommer rasa lika mycket i vikt framöver som på dom 5 veckorna då jag gjorde det. Kan även säga att jag åt onyttigt förra veckan :o. Men jag fortsätter som vanligt nu :emo-thumb!!
I övrigt så gymmar jag inte ofta, vet inte vilka övningar jag ska göra! Jag vill främst inrikta mig på överkropp! Eller bålen allra helst ….
Creds grabbar!
21 maj, 2008 at 21:43 #621747Anonym anvandareMemberHej. Åter igen, vilka övningar ska jag göra på gymmet?
Finns det något som ökar farten på fettförbränningen?21 maj, 2008 at 21:56 #621748Anonym anvandareMemberbobax wrote:Finns det något som ökar farten på fettförbränningen?Allt som ökar din energiförbrukning, ju högre intensitet desto högre energiförbrukning per tidsenhet.
Finns mycket skitsnack om efterförbränning av vissa aktiviteter, tron på morgonpromenader som något magiskt o.s.v. Men vill du förbränna mer fett ska du förbruka mer energi, tränar du konditionsträning kommer en högre intensitet leda till en bättre fettoxidation under aktivitet (sett över en längre mätperiod kan dock inte energiförbrukningen motsvaras av samma mängd käk, då uteblir med största sannolikhet fettförlusten). Det kommer i längden bidra till en bättre uthållighet och en ökad kapacitet att förbruka ännu mer energi.:up:
22 maj, 2008 at 16:05 #621749Anonym anvandareMemberZ.. wrote:Du kan köra super set.okej lite mer ingående vore ju bra . :frust:
22 maj, 2008 at 17:24 #621750Anonym anvandareMemberbobax wrote:Hej. Åter igen, vilka övningar ska jag göra på gymmet?Bänk, böj, mark, chins, militärpressar och dips.:nod
22 maj, 2008 at 23:45 #621751Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Bänk, böj, mark, chins, militärpressar och dips.:nodTackar! Men du, jag vet liksom inte vad det innebär. .
23 maj, 2008 at 02:34 #621752Anonym anvandareMemberNågot som jag kan rekomendera från min viktminskning är att ta bilder typ var 4e vecka o jämföra, även om jag har gått ner 10kg så kanske det ser ut som 2kg för mig eftersom det tar så lång tid, men kollar man på gamla foton känner man knappt igen sig själv
Något som är ännu viktigare för mig är att inte sluta helt med onyttiga saker, funkar bra ett tag men sen får man sånt jädra sug så man käkar jättemycket istället. Ät något lite då o då om någon bjuder tex, men läs LITE. Det kan räcka med 3 godisbitar istället för 1 påse. Men detta är olika från person till person så hitta det läge du mår bäst i
23 maj, 2008 at 09:02 #621753Anonym anvandareMemberbobax wrote:Tackar! Men du, jag vet liksom inte vad det innebär. .Är du seriös?
26 maj, 2008 at 22:35 #621754Anonym anvandareMemberZ.. wrote:Du är inte efterbliven, va?Finns en websajt, men den är hemlig, så håll detta för dig själv:
[www.google.com]
Man kan liksom skriva ”knäböj”, och…., wow, man kan hitta en informativ hemsida! Ibland finns till och med bilder eller film!
Nej, det här är inget skämt. Sidan Google finns på riktigt. Men vad vet jag. Du kanske har någon som torkar din bakdel?
Ingen kan allt i början, så hjälp till istället för att lägga tid på att vara elak.
26 maj, 2008 at 22:50 #621755Anonym anvandareMemberTa en kurs på gymmet med någon kunnig, verligen att rekomendera! Då du lär dig använda redskapen på rätt sätt osv.. :up:
27 maj, 2008 at 00:06 #621756Anonym anvandareMemberNästan alla gym brukar erbjuda ett instruktionslektion gratis, iallafall i de flesta jag tränat i.
27 maj, 2008 at 06:21 #621757Anonym anvandareMemberKör bas övningar med fria vikter borde vara det optimala vid deff.. d.v.s Chins,Marklyft,Knäböj,Bänkpress,Smalbänk,Biceps curl.. Eller varför inte titta runt på nätet efter ett träningsprogram?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.