Käka under deffen

Home Forums Deff och fettminskning Käka under deffen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author

TJo.

Började deffa förra veckan men bytte ej kost direkt.
    Har gått 1 mil om dagen mån-fre samt styrketräning i 1 timme
    och denna veckan tänkte jag bara käka

frukost : normalstor skål all bran + knäckemacka
    lunch : ½ gurka 1 burk tonfisk + sallad
    mellanmål : 1 frukt
    kvällsm : 1 kyckling filé ½ gurka + sallad

låter de rimligt eller har jag missat något?
    Kommentera gärna!

du behvöer inte gå 1 mil, det tar ju bara tid ! Tycker du äter extremt lite protein ! För lite ! Men antar att du inte åt mycket under din bulk period.
    Vill inte säga någonting om maten, förens jag vet hur du åt när du bulkade, för åt du likadant som nu, så borde du vänta med tills du ska upp i vikt med att äa mer, för att lura kroppen.

käkade mest skitmat. Och så käka jag mig proppmätt jämt. samt tillsatte gainer utöver kosten.
    Hade tänkt att komma i form inför sommaren nu..

misstänkte nästan det :P Men du behvöer inte gå en mil per dag ! Då skulle jag kört som du sa. Men efter några års byggade, så kan du verkligen inte köra som du gör nu :)

haha joo.. Har bara tränat sen januari -07 så de ska nog gå bra.
    Huvudsaken är väl att man inte går och är hungrig eller mår dåligt pga näringsbrist:|

äter du sådär lite finns väl risken för att du kommer att lida näringsbrist..

Akta dig för ett alltför lågt energiintag. Den diet du beskriver ger inte mycket energi alls, speciellt inte om du samtidigt tänker både promenera och styrketräna. Bättre är att lägga sig på ett moderat kaloriminus (ofta -500kcal per dag), och istället låta deffen ta en smula längre tid.

Läs ”Deffguiden” som ligger som sticky i detta forum. Där kan du lära dig en hel del som är till hjälp.

Lycka till!

haha.. har räknat lite nu.. och nu såg jag att de är på tok för lågt intag. typ 1000kcal max blev de. och då räkna jag in annat också.

Ska lägga om lite och kompletera lite med pasta och potatis;P

TobbeN wrote:
    haha.. har räknat lite nu.. och nu såg jag att de är på tok för lågt intag. typ 1000kcal max blev de. och då räkna jag in annat också.

Eller kanske något med en gnutta protein i också? :emo-thumb

Du ligger under 1000 kcal om dagen,det är förlitet.Du kommer att gå ner i vikt men du kommer att tappa musskler också

Mestadels muskler skulle jag vilja påstå.

TobbeN wrote:

Det är en god idé. Med ett sådär pass lågt intag kommer du att ångra dig sen, jag lovar.

Lägg upp ett modifierat program så man får se hur det blev!

sluta svamla massa. gör dej själv en tjänst o ta hjälp av ett proffs. det betalar sig

MarkusNilsson wrote:
    sluta svamla massa. gör dej själv en tjänst o ta hjälp av ett proffs. det betalar sig

Inte det han försöker med då ? Finns väl ett antal ”proffs” i detta forum.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.