Home › Forums › Deff och fettminskning › kroppen vid bulk
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 december, 2009 at 21:53 #70664Anonym anvandareMember5 december, 2009 at 21:53 #545628Anonym anvandareMember
vart syntes de först på eran kropp, att de förändrades vid bulk?
Hoppas ni förstår frågan.5 december, 2009 at 21:59 #545629Anonym anvandareMemberInte så mycket, lite mer vatten och bättre ork. Jag började försiktigt.
5 december, 2009 at 22:05 #545630Anonym anvandareMemberanders172 wrote:Inte så mycket, lite mer vatten och bättre ork. Jag började försiktigt.ja men VART på kroppen syntes de först att du gick upp i vikt? magen? röven? ansiktet? axlarna? låren osv? eller kom allt samtidigt, eller?
5 december, 2009 at 22:09 #545631Anonym anvandareMemberLyftarBruden wrote:ja men VART på kroppen syntes de först att du gick upp i vikt? magen? röven? ansiktet? axlarna? låren osv? eller kom allt samtidigt, eller?På mig blev det lite lovehandles, inte mycket mer. Jag anser inte att jag bulkar, utan äter det jag vill. Att jag sedan ökar sakta i vikt gör inget för jag ökar bra i styrka och tävlar i SL.
Det är genetsikt var ditt fett kommer hamna, men om du är så orolig kan du ju alltid ligga på kaloribalans. Det hade jag gjort om jag tränade för att bli snygg, men det behövs inte för jag är redan snygg.
5 december, 2009 at 23:43 #545632Anonym anvandareMemberLyftarBruden wrote:ja men VART på kroppen syntes de först att du gick upp i vikt? magen? röven? ansiktet? axlarna? låren osv? eller kom allt samtidigt, eller?Har för mig att jag ställt en fråga som relaterar lite till denna och svaret jag fick då var att det är väldigt genetiskt vart fettet sätter sig.
Men om det var en allmän fråga bara för nyfikenhet så kan jag väl svara att på mig sätter det sig mest på mage, bröst och axlar. Benen är ganska ok även om jag skjuter i höjden i vikt.
6 december, 2009 at 06:34 #545633Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Har för mig att jag ställt en fråga som relaterar lite till denna och svaret jag fick då var att det är väldigt genetiskt vart fettet sätter sig.Men om det var en allmän fråga bara för nyfikenhet så kan jag väl svara att på mig sätter det sig mest på mage, bröst och axlar. Benen är ganska ok även om jag skjuter i höjden i vikt.
mmh mjo jg vet,
Orkar inte dra min historia till vf jag ligger på bulk, men jag behöver de. Dock bara 3-4kg till, men min kropp har förändrats sen förra gångne jag gick upp i vikt, upplever inte detta på samma sätt. Men va fan gör de när jag har snyggare ben å armar än sist? Ja jag har fått liten bulle på magen, hatar den. Hände aldrig sist man gick upp, ändå kör jag på samma principer som då, om inte tyngre träning nu :whistle:6 december, 2009 at 06:37 #545634Anonym anvandareMemberPå magen, mina ”lovehandles”, lite på dubbelhakan. Ser ingen skillnad på musklerna, men är starkare.
6 december, 2009 at 07:41 #545635Anonym anvandareMemberhenkebenke wrote:På magen, mina ”lovehandles”, lite på dubbelhakan. Ser ingen skillnad på musklerna, men är starkare.Nice, ja d e eväl bara å köra på.
Styrkan har man ju börjat se att de kommer, så de e bara å se de posetiva i de negativa6 december, 2009 at 08:54 #545636Anonym anvandareMemberLyftarBruden wrote:Nice, ja d e eväl bara å köra på.
Styrkan har man ju börjat se att de kommer, så de e bara å se de posetiva i de negativaHar inte du bulkat i flera år nu? Jag har läst dina inlägg lång tid och jag tycker alltid du pratar om att du äter så sjukt mycket och går upp i vikt?
6 december, 2009 at 10:28 #545637Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Har inte du bulkat i flera år nu? Jag har läst dina inlägg lång tid och jag tycker alltid du pratar om att du äter så sjukt mycket och går upp i vikt?flera år? knappast.
1år, jag har problem med hormoner och ämnesomsättning å de står skrivet i min sjukhus journal som jag åker till varannan vecka för å kolla HB och vikt.
De e NU dom senaste 2månaderna kroppen har ”vaknat” och äntligen börjat fatta va som ska hända, dvs gå upp i vikt. Å ja jag äter rejält, jag e nog uppe på 4000kcal om dagen som morsan bombar i mig, å dietisten. Mina matportioner e kaloririka och stora. de e tur man har en morsa som e kock ^^
Sen efter jag vann nordiska mästerskapen 67,5an 2008 har min kropp varit helt fuckad, pga två coacher som ville att jag skulle gå ner i vikt, och ja den historien kan göras lång. Visserligen har man ett eget ansvar, men e man 17år och inne i en tung sport, stora tävlingar, etta på rankningen, press ifrån skola & träning. folk tjatar, muskler hit och dit, dieter hit och dit så kan de bli för mkt för en tjej. jag va dum å lyssnade på dom där två, vilket jag inte skulle gjort. MEN jag vet va min kropp går för nu, e friskförklarad å äter va jag vill å njuter och träningen går jävligt bra. Men något mera styrkelyft blir de inte, hellre tyngdlyftning!6 december, 2009 at 12:34 #545638Anonym anvandareMemberpå mitt ansikte syns det mest.
6 december, 2009 at 12:46 #545639Anonym anvandareMemberMage och övre rygg.
Låren och axlar, armar är helt ok även på +20 kg från tävlingsvikt, vaderna är riktigt hårda och markerade.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.