Lille Buse ska deffa :D

Home Forums Deff och fettminskning Lille Buse ska deffa :D

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 41 total)
  • Author

Först och främs vill jag säga att jag inte hittade ne ”deff” rum så jag tog detta hoppas det går bra :D

Hejsan alla glada började min deff i måndes (23/7) och detta är vad jag planerar på att äta i en månad. Frukt, Proteindricka samt lite kött så som hamburgare endast och kyckling filerer men inga såser eller potatis men grönsaker till förbanelse. Ska bli kul att prova det :P

Armar: 47cm
    Bröst: 132cm
    Lår: 86cm
    Mage: 146cm
    Runtbenen: 141cm

Mitt mål när deffen är klar är följande:

Armar: 40cm
    Bröst: 120cm
    Lår: 71cm
    Mage: 100cm
    Runtbenen: 110cm

Har du något tips att ge för en bra deffning? skriv gärna eller vill du pepa mig? skriv då. Detta är en kille som måste gå ner i vikt om han vill bli pappa.

Du anger i stort sett varenda mått på kroppen men nämner inte vikt, längd och ålder?:D

Det är liksom dom stasten som kan vara lämpliga att nämna för att kunna få lite mer detaljerade tips.

Vad och hur ofta du tränar samt hur aktiv din dag är utöver träningen kan också vara värdefull information.:)

aa hehe glömde :P ska fixa det.

Ålder: 19
    Vikt: 165Kg
    Längd: 190cm

hmm, vore det inte bättre/enklare att sätta ett mål DENHÄR VIKTEN ska jag nå?

Annars är allt ja har o säga är LYCKA TILL, o KÖR HÅRT! :emo-thumb 8)

cm och kilon kan skilja sig väldigt så som tidigare inlägg sätt upp ett mål på hur mycket vikt du vill förlora,rö på dig massa o kämpa på..vill du så kandu..o tänk posetivt.;)

Någon typ av PSMF – Protein Sparing Modified Fast – hade jag satsat på i dina skor.

Jay wrote:
    Någon typ av PSMF – Protein Sparing Modified Fast – hade jag satsat på i dina skor.

Ja, alternativt Den Termogena Dieten om han inte vill vara så jävla hungrig.

Jay wrote:

Okej så snackar vi svenska för en medel svensson. :D

Buse wrote:
    Okej så snackar vi svenska för en medel svensson. :D

[http://www.google.se/search?q=Protein+Sparing+Modified+Fast&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a]

Google shall set you free:emo-thumb

Då så har det gått ca 2veckor sen jag började deffa, dax för resultaten imorgon :P är lite för tröt för det kommer nog inte se så bra idag :D

Buse wrote:
    Först och främs vill jag säga att jag inte hittade ne ”deff” rum så jag tog detta hoppas det går bra :D

Deff-forum har du strax nedanför ”kost och närningslära forumet”.

Flyttad till Deff och fettminskning.

Nå, hur går det med deffen?

Jodå det går bra, tog precis mina måt. Här kommer resultaten:

Armar: 46cm (-1cm)
    Bröst: 131cm (-1cm)
    Lår: 88cm (+2cm)
    Mage: 144cm (-2cm)
    Runtbenen: 142cm (+1cm)

Är nöjd i övrigt men körde ett kraftigt benpass iförgår så jag tror det sitter i än :P men jag är väldigt nöjd med resultaten.

För er som undrade vad min dröm vikt är så kan jag bara säga att den dagen jag kan gå in och säga fråga efter storlek 36-38 då är jag nöjd. I övrigt så har jag 48 i byxor. Så det är en bit kvar.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 41 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.