Lipolys, sprutor

Home Forums Deff och fettminskning Lipolys, sprutor

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Vad tycker ni om detta?

[http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article2262851.ab]

Jag är ganska skeptisk…

OFF: Om vi bara ser till vad som skrivits om Brittan (som de tar upp i artickeln) tidigare är detta både droger, ätstörningar, superdieter och hård träning.. Jag tror knappast hon bara incierat soyasprutor utan att använda sej av sina PT´s, privata dietister och annat, men jag vet inte (såklart)…

ON: Det flanerar hur många konstiga preparat som helst på marknaden, det ena konstigare än det andra.. Visst DETTA kanske funkar, men knappast så bra utan omläggning och förbättring av kost, motion och återhämtning…

Sedan, varför ta genvägar? Jag menar har man inte diciplin nog att gå ner det man ätit sej upp så lär man inte ha diciplin nog att hålla vikten sedan heller.. Eller så kanske man har det, fan vet jag förresten…

vildkatta wrote:
    ON: Det flanerar hur många konstiga preparat som helst på marknaden, det ena konstigare än det andra.. Visst DETTA kanske funkar, men knappast så bra utan omläggning och förbättring av kost, motion och återhämtning…

Sedan, varför ta genvägar? Jag menar har man inte diciplin nog att gå ner det man ätit sej upp så lär man inte ha diciplin nog att hålla vikten sedan heller.. Eller så kanske man har det, fan vet jag förresten…

Håller fullt med där!

Kroppen vänjer sig väl efter ett tag med att få i sig Lipolys, så fettförbränningen genom motion kommer försämras? En teori bara :)

Dabifo wrote:
    Kroppen vänjer sig väl efter ett tag med att få i sig Lipolys, så fettförbränningen genom motion kommer försämras? En teori bara :)

Herregud…

Fick du bara lust till en extra postcount eller finns det NÅGOT som överhuvudtaget får dig att tror det minsta på det där själv? Skulle en timmes löpning i 12 km/h för en person på 70 kg plötsligt förbruka mindre energi p.g.a. en tids användande av lipolys?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.