Lite funderingar, svar uppskattas:)

Home Forums Deff och fettminskning Lite funderingar, svar uppskattas:)

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

Hejsan jag har nu deffat i exakt 32 dagar, jag har legat på lite olika kalori underskott, ibland 1300-1900 men för det mesta så ligger jag runt 1500-1700, vägde 83kg på 180cm när jag började deffa, vet inte vad jag väger nu dock (har ingen våg). Nu till saken, jag har läst igenom rätt mkt material angående kost osv men jag undrar hur mkt min dagliga dos potatis/frukter påverkar viktnedgången? Jag har jämt runt 140-180g färskpotatis vid sidan om min lax/kycklingfilé eller alaska pollock. Mina mellanmål består oftast av 240g kesella med en frukt vid sidan om, oftast 1 banan.
    Så vad tycker ni? Ska man ta bort potatisen och frukterna? Vet dock inte om jag skulle klara det, att bara äta rent kött med bara keso till skulle nog få mig att bli tokig:P

Min träning består av 5 dagar i veckan, halva kroppen ena dagen och resten andra. Brukar bli 10 min crosstrainer och 10 min cykel i slutet av varje pass.
    Ha en fin sommar, over n out.

Håll koll på hur viktnedgången och fettförlusten artar sig först och främst, så man kan avgöra vilka förändringar, om några, behövs.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.