Lite tips!?

Home Forums Deff och fettminskning Lite tips!?

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Hej, har varit medlem här ett bra tag och läst och försökt lära mig något. Nu tänkte jag själv faktiskt försöka få bort en del fett. Jag har innan boxats för ett par år sedan, och kunde då äta nästan vad som helst då jag brände så mycket. Men nu e jag lite äldre och lite rundare, och måste tänka mer på maten. :D

Idag jobbar jag på ett kontor, och sitter still 12 timmar om dagen. Jag har precis köpt Star Nutrition, Quick Diet. Jag går efter deras manual, men jag funderar på ifall det är helt fel. Jag vill bli av med kulan jag har på magen, och få fram en fastare kropp. Idag väger jag 85 kg, har rasat 2.5 kg senaste veckan antagligen mest vatten. Då jag började med quick diet för en vecka sedan. Jag funderar också på ifall jag får in för lite fett, eftersom jag äter så lite kolhydrater. Eller ere bara helt idiotiskt att köra så här? hehe
    In och ge mig feedback bara ;-)

Mat schema:
    Frukost: Ägg, Havregryn och lätt yoghurt eller en burk tonfisk.
    Mellanmål: Quick Diet
    Lunch: Efter tallriksmodellen, men mycket mindre kolhydrater. Mer grönsaker.
    Mellanmål: Quick Diet
    Middag: Quickdiet

Tränings schema:
    Måndag: 30Min Kondition, Biceps & Bröst
    Tisdag: Spinning 60 min, Mage
    Onsdag: 30 min kondition, Rygg
    Torsdag: 30 min Kondition, Mage
    Fredag:30 Axlar och triceps.
    Lördag; vila
    söndag; Promenera eller Kondition

Tack för tipsen,
    en fråga bara. Jag är på gymmet 18.00, och äter min lunch 13.00. Skulle jag t.ex dra ett mellanmål runt 15.00 och sen dra i mig något 17.30 precis innan träning. Frågan är då, vad skulle ni rekommendera då att äta? Jag har några en del whey-80 liggande som jag också kan använda.

Tycker ni/du att jag skall bara dra quickdiet, när jag inte hinner fixa mellanmål och dra i mig nån protein direkt efter träning istället??

Sen kanske en dum fråga, men vilka typer av nötter kan jag äta? Kan ja slänga in det i keson?

tackar för all hjälp =)

Tack så jätte mycket för hjälpen, låter mer rimligt. Håller på och decka nu när jag kör det andra upplägget hehe…

Nu skall jag testa det…. ;-)

Tack för alla tips grymt värdefulla…

Hur gör du efter träningen, vad och hur mycket drar du i dig? Funderar på ifall det bara skall vara protein rik mat, som ex. tonfisk i olja med ägg. eller liknande?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.