Home › Forums › Deff och fettminskning › måltidsersättning
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 augusti, 2008 at 19:22 #69096Anonym anvandareMember21 augusti, 2008 at 19:22 #502269Anonym anvandareMember
Hejsan.
jag funderar på att köpa måltidsersättning för att få bort lite underhudsfett och få fram magrutorna. är det helt ofarligt för mig och ersätta 2 måltider varja dag i några veckor?längd: 188
vikt: 81-82 kg
ålder: fyller 16 i maj 200921 augusti, 2008 at 19:41 #502270Anonym anvandareMemberDet är väl fortfarande godare att äta vanlig mat?! Kanske bara är jag..
21 augusti, 2008 at 20:06 #502271Anonym anvandareMember… och billigare, ät lite mindre portioner med vanlig mat istället så blir resultatet detsamma.
21 augusti, 2008 at 20:12 #502272Anonym anvandareMemberDu startade den här tråden förut och den togs bort. Då förstår jag inte varför su startar exakt samma en gång till.
Men jag upprepar vad jag skrev då. Jag tycker du är för ung för att söka bantningstips över internet. Du är bara 15 år och jag tänker i alla fall inte ha på mitt samvete att jag suttit och skrivit hur en 15-åring skall banta på rätt sätt. Jag tycker du ska prioritera om och sträva efter att få bra resultat av din träning och må bra.
22 augusti, 2008 at 14:21 #502273Anonym anvandareMemberI sån ung ålder är det ju rätt lätt och gå ner i vikt då man har så hög energiförbrukning, iallafall lättare än de som passerar 30- års åldern.
Bara minska en del på portionerna, tallriksmodellen är ett förslag.
Vara ute och röra på sig, släppa snasket en lång period så ska det funka.Själv är jag 15 och rasade 15 kilo sen jag fyllde år tills 1 Augusti, och själv är jag inte missnöjd, känner en del som rasar mycket fortare på det viset fast de går upp alla kilon igen.
22 augusti, 2008 at 16:20 #502274Anonym anvandareMembertack för alla svar:D jag rör på mig väldigt mycket också, fotboll 4 ggr i veckan,tränar hemma, cyklar och hoppar studsmatta varje dag. ska försöka äta mindre portioner och göra av med mer energi än jag stoppar i mig:D
22 augusti, 2008 at 16:29 #502275Anonym anvandareMemberÖverdriv inte det dem säger med att ”minska på portionerna” bara, ät tills du blir mätt. Jag är själv 16 och det verkar ju allt ifrån vettigt att äta mindre än vad man blir mätt av.
Lycka till !22 augusti, 2008 at 18:25 #502276Anonym anvandareMemberShrimpy wrote:Överdriv inte det dem säger med att ”minska på portionerna” bara, ät tills du blir mätt. Jag är själv 16 och det verkar ju allt ifrån vettigt att äta mindre än vad man blir mätt av.
Lycka till !Magsäcken är elastisk och äter du mindre än du blir mätt på ett tag så blir magsäcken mindre och du blir till slut mätt på mindre mat än innan.
Men vid era åldrar då man fortfarande växer är det bara att äta!
22 augusti, 2008 at 18:56 #502277Anonym anvandareMemberInsulinus wrote:Magsäcken är elastisk och äter du mindre än du blir mätt på ett tag så blir magsäcken mindre och du blir till slut mätt på mindre mat än innan.Men vid era åldrar då man fortfarande växer är det bara att äta!
Jojo, precis. Men bara så han inte tar orden FÖR bokstavligt och börjar med att svälta sig etc. Iofs tror jag inte det, men hellre övertydlig än att bilden av att gå ner i vikt blir förvriden …..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.