Home › Forums › Deff och fettminskning › Min deff går slött!! Behöver hjälp!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 juli, 2008 at 14:38 #748030Anonym anvandareMemberTyskn wrote:Nu var det ju inte någon vidare pose på bilden i början av tråden men av vad man kunde se på dessa bilder så tycker jag att musklerna börjar definitivt titta fram lite mer. :emo-thumb
Tackar tackar tyskn
21 juli, 2008 at 14:40 #748031Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:det är fan inte mkt mat du äter pojk . Ibland är det faktiskt värt att läsa på ordentligt eller få hjälp av en som är kunnig i området. hur fort går du på morgonen ?Jag håller med Grandmaster ska du köra HIIT gör det på cykel . Minns när jag körde intervaller på 66 kg på löp bandet hela huset skakade och knäna tar ju stryk. Skaffa bra löparskor även om det är bara promenader du ska köra .
Jo, jag försöker det 1300 kcal hörde jag var för lite för mig…så jag höjde. Ligger nu på ca 2000 om dagen. Jag går så snabbt jag kan, kan nästan kallas jogging. Blir svettig efter ungefär 10minuter… Går drygt 3km.
21 juli, 2008 at 15:08 #748032Anonym anvandareMemberHa talamod allt kommer att falla pa sin plats.
21 juli, 2008 at 15:37 #748033Anonym anvandareMemberCelox wrote:Ha talamod allt kommer att falla pa sin plats.Jojo, tackar Jag kommer självklart hålla på tills jag är nöjd…vill iallafall ner till 12-15% BF En bit kvar, men jag tänker dåfan inte ge upp
21 juli, 2008 at 15:46 #748034Anonym anvandareMemberKing Grub;568767 wrote:Jaså det tycker du. Jag skriver inte att muskelglykogenet töms under natten där; det är någon tolkning som du har gjort helt själv.Ber om ursäkt isåfall… 😮
22 juli, 2008 at 12:39 #748035Anonym anvandareMemberVi ska nog få ordning på detta! för inte kan man äta 2000kcal o behåla muskler med ett sånt jobb som vi har:nono:
När jag lagt dig på ett matprogram, så du inte äter som en flicka blir de nog skit bra22 juli, 2008 at 13:27 #748036Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:Vi ska nog få ordning på detta! för inte kan man äta 2000kcal o behåla muskler med ett sånt jobb som vi har:nono:
När jag lagt dig på ett matprogram, så du inte äter som en flicka blir de nog skit braHaha, allright broder. Det kör vi på! Förvånadsvärt att jag ska äta mer Men men, du som är proffset! Tack tack Martin!
22 juli, 2008 at 20:05 #748037Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:Vi ska nog få ordning på detta! för inte kan man äta 2000kcal o behåla muskler med ett sånt jobb som vi har:nono:
När jag lagt dig på ett matprogram, så du inte äter som en flicka blir de nog skit braDet där matprogrammet tycker jag skulle vara ytterst intressant att få se Håller också på att deffa och just nu går det segt..har lagt upp en tråd här under Deff och fettminskning om någon vill ta sig en titt och ge feedback
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.