Min mage – problem (bild)

Home Forums Deff och fettminskning Min mage – problem (bild)

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 76 through 86 (of 86 total)
  • Author

Muscle juice från UT gör dig snärt å smal, å dessutom behöver du inte äta något annat ? ! Bra va ?

otursmannen wrote:
    Muscle juice från UT gör dig snärt å smal, å dessutom behöver du inte äta något annat ? ! Bra va ?

Och det där tycker du var ett roligt/bra svar? :ph34r::frust::(

den drinken innehåller 2600kcal så ja, finns ju visst någon diet där man enbart kör ett stort mål efter träningen, och den är ju perfekt, stort mål efter träningen sen fasta resten av dagen, dagen innan träning mat,

Ett jättebra tips till någon som lider av ÄS.

Snake wrote:
    Ett jättebra tips till någon som lider av ÄS.

ironisk ?

jag anser att en drink på 2600 kcal är rätt bra för det är väl mer än vad många äter ?

Och hur fan tror du att någon med ätstörningar ska få i sig en drink på 2.6Mcal? Ett första steg i behandling mot anorexia är att få den sjuka att äta mer frekvent på fasta måltider – inte enligt IF med en drink.

Djeez. Har du ingen koll så kan du ge fan i att skriva överhuvudtaget, speciellt när det gäller sådana här allvarliga saker. Vara efterbliven kan du vara i ”Repan”-trådarna.

otursmannen wrote:
    ironisk ?

jag anser att en drink på 2600 kcal är rätt bra för det är väl mer än vad många äter ?

Är DU ironisk?!

Att ha ett osunt förhållande till mat och ätande är lika osunt oavsett om det är anorexia nervosa eller en besatthet av att trycka i sig och öka i vikt. Att gå från extrema alternativ A till extrema alternativ B är lika bedrövligt och lika osunt.

Tycker du på allvar att ett sånt extremlösning är rimlig?;) Det är ju skrämmande i så fall……

Du nämner att du är rädd att äta för mycket?

Du går inte upp speciellt mycket i fett om du äter fett och protein, eftersom alla som bantar kör ju lite kolhydrater mycket fett, du sa att du äter sunt fett då är ju det ännu bättre, så ät mer och träna hårdare så kommer nog magrutorna ska du se.

Quote:
    Du går inte upp speciellt mycket i fett om du äter fett och protein, eftersom alla som bantar kör ju lite kolhydrater mycket fett

Vilka nutrienter man äter är mindre viktigt vid en viktuppgång/nedgång. Man blir inte fet av kolhydrater. Det är det totala energiintaget som är det viktiga.

Man brukar använda ordspråket.
    Man kan äta rätt och träna fel och få resultat, men man kan inte äta fel och träna rätt.

Det där du skrev om frågan att folk tycker din mage ser bra ut även fast du inte har en gnutta fett på magen. Det här forumet är ju ett träningsforum där folk eftersträvar en tävlingsform. Det är väl kanske inget tillstånd man lever i året om.

Kolla gärna in den här bloggen. Den tjejen har gått igenom allt det där. Väldigt trevlig och ödmjuk och lär ställa upp till 100%
    [http://wellnessbyme.blogspot.com/]

LilleLatte wrote:
    Hej! Jag är en tjej som har haft ätstörningar, gick ner från 57kg tils 34 på några månader. Jag är mycket friskare nu, fast jag sliter med magen. När jag sitter, så kan jag lix ta tag i (vet inte om det är fett eller hy) nederst på magen. Jag äter sunt, tränar styrkträning och kardio, fast endå får jag det inte bort. Jag får heller inte dom rutorna som jag vill ha. Någon som har några tips att komma med? Snälla?

Jag tycker inte som att de ser ut som att de handlar om att något fett behöver försvinna, de är nog bara i ditt huvud. Däremot håller jag med de andra om att de är outvecklade magmuskler, men om du hela tiden ligger på ett underskott av kalorier så är de svårt att bygga muskler. Att ha magrutor kräver ju en låg fettprocent vilket inte är sunt att ha året runt i längden utan kanske periodvis. Jag har tyvärr också haft ätstörning som dig och blir ledsen när jag läser de där. Känns fel att ge tips för att du ska få mindre fett när du redan tycks vara för smal. Men jag önskar dig lycka till med magrutorna! Och de där fettet du talar om finns inte.

Viewing 11 posts - 76 through 86 (of 86 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.