Minska fett och bygga muskler, bra böcker?

Home Forums Deff och fettminskning Minska fett och bygga muskler, bra böcker?

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

skulle vilja ha tips på bra www länkar eller litteratur

för att bränna lite extra fett, och bygga mer synliga muskler under våren.

kosten känner jag att jag har sten koll på ( veggo ) och träning är det ingen brist på, men vill bygga mer än vanligt denna vår.

tacksam för alla tips och trix![/b]

Köp för Guds skull INTE något som skrivits av Jim Roslund!!!

Det är samma snubbe som skriver helt bedrövliga artiklar i Metro. Då hittar du betydligt bättre saker gratis här på forumet t.ex.

Annars har du en del bra litteratur här:

[http://forum.body.se/showthread.php?t=21474&highlight=litteratur]

Roslund kläcker ur sig en hel del rena felaktigheter med jämna mellanrum.

Flessa wrote:
    Det stämmer säkert, men jag tycker att hans bok är helt okej. :)

Så just den boken har inga felaktigheter?

Flessa wrote:
    Felaktigheter… Det beror väl på, alla tycker ju olika och har sin åsikt om träning/kost m.m.

Visst, men det finns etablerade fakta också, och då är det inte fråga om att tycka. ”Tycker” man i sådana fall något annat… har man fel, helt enkelt.

Flessa wrote:
    Har du läst Jim Roslunds bok?

Nej och det kommer jag aldrig i mitt liv att göra heller. Jag har dock läst på hans hemsida och jag har läst hans artiklar i Metro.

Jag förstår inte varför boken skulle vara så radikalt annorlunda jämfört med vad han annars skriver. Och det ÄR en radikal skillnad som skulle behövas för att det skulle vara något annat än direkt dåligt alternativt självklarheter.

Flessa wrote:
    Okej, du verkar iallafall klart ha en tydlig ståndpunkt mot Roslund :p

Skit är skit, oavsett vem som skiter. Om du kan få in det i skallen, och samtidigt skär ner på ditt förkastliga missbruk av smilies, så blir forumet genast en lite bättre plats.

Kung Bruno, gör du dig dummare än vad du egentligen är med flit eller driver du bara med oss?

Kommer inte ihåg vad författaren heter men ”Burn the fat, feed the muscles” är en kanonbra bok i mitt tycke.

Brooklyn69 wrote:
    Kommer inte ihåg vad författaren heter men ”Burn the fat, feed the muscles” är en kanonbra bok i mitt tycke.

Tom Venuto. Ja, den är väldigt bra och täcker in både träning och diet på ett vettigt sätt. Förmodligen den mest kompletta och prisvärda boken som finns att köpa i nuläget.

Jag har haft en del utväxlingar med författaren angående måltidsfrekvens här:

[http://leangains.blogspot.com/2008/07/tom-venuto-responds-to-criticism.html]

Och jag har även recenserat boken här:

[http://leangains.blogspot.com/2008/07/book-reviews-burn-fat-feed-muscle.html]

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.