Minska lite..

Home Forums Deff och fettminskning Minska lite..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author

Hej! Detta är det första jag skriver här inne så ifall tråden ligger fel eller det finns en liknande kan den stängas!:)

Jag hade tänkt att beställa hem lite nya saker ifrån mmsports och hade nu tänkt att beställa diet/ fettförbrännar tabletter och undrar då vilka man ska köpa?

Jag är 190 lång och väger i runda slängar 95kg, tränar 5 gånger i veckan endast styrka.

Mitt mål är att gå ner runt 10kg tills sommaren utan att kämpa för ”hårt”.

Äter regelbundet mat vilket är, frukost, lunch, middag och på kvällen efter träningen en shake med Whey 100. Kan inte exakt hur mycket och vad jag äter då det är ganska olika.

Så vad rekommenderar ni?

Mvh Johan

Att lära dig exakt vad mycket du äter. ;)

Nykropp wrote:
    Att lära dig exakt vad mycket du äter. ;)

Nu undrade jag mer vilka tabletter ni skulle rekommendera :)

Alltså 10kg ner till sommaren med rätt kost är en lätt resa. Du kan nog spara piller osv och lägga dom pengarna på rätt mat i stället. Det är ju 6 mån till maj. Ligg på underskott så går du ner gratis. Tror inte på piller. :)

Nykropp wrote:
    Alltså 10kg ner till sommaren med rätt kost är en lätt resa. Du kan nog spara piller osv och lägga dom pengarna på rätt mat i stället. Det är ju 6 mån till maj. Ligg på underskott så går du ner gratis. Tror inte på piller. :)

Jag tror att får jag i mig piller kommer det kännas bättre om du förstår vad jag menar, lite placebo effekt över det hela:)
    Så ifall du vet någon bra som jag borde prova så får du gärna säga det!:)

Har inte gett mig in på den marknaden. Dricker whey 100 samt omega 3. Det är det jag tar. Resten sköter kosten. Drinken tar jag endast om jag inte kan äta inom kort efter träning. Eller som måltidsersättning. Men det finns ju gott om pillertrillare här så i morgon lär du nog få in en del tips. :)

Nykropp wrote:
    Har inte gett mig in på den marknaden. Dricker whey 100 samt omega 3. Det är det jag tar. Resten sköter kosten. Drinken tar jag endast om jag inte kan äta inom kort efter träning. Eller som måltidsersättning. Men det finns ju gott om pillertrillare här så i morgon lär du nog få in en del tips. :)

Okej okej låter bra det där:) Jag får hoppas någon kunnig kan besvara min fråga!:)

StorStark wrote:
    Okej okej låter bra det där:) Jag får hoppas någon kunnig kan besvara min fråga!:)

De kunniga på detta forum (inte jag alltså) kommer antagligen aldrig att rekomendera dig till några piller iaf.
    Har du 6 månader på dig så är det inga problem via kosten och/eller lite extra rörlighet.

niklasnelson wrote:
    De kunniga på detta forum (inte jag alltså) kommer antagligen aldrig att rekomendera dig till några piller iaf.
    Har du 6 månader på dig så är det inga problem via kosten och/eller lite extra rörlighet.

Skulle jag klara av att gå ner det på 2 månader med piller så gör det inget heller, jag sätter små mål på mig så jag vet att jag klarar av det.
    Blir jag av med kilona på som sagt 2 månader kan jag efter det sätta nya mål:)

Jag har gått ner 5kg på en månad bara genom att hålla reda på vad jag äter så 10kg på två månader är nog inga problem. Även utan piller.

Om du inte har koll på hur mycket du äter spelar det obetydlig roll vilka (lagliga) piller du tar. Man kan inte ”trolla” fram en vettig viktnedgång med några piller och placebo.

För att sammanfatta:

Det finns inga mirakelpiller, punkt slut.

Du kommer inte att klara dig undan att styra upp maten, hur gärna du än vill.

För att den önskade viktnedgången skall ske, krävs ett kaloriunderskott.

Hur du sedan uppnår detta är upp till dig men du kommer inte att få någon märkbar hjälp av några piller, det garanterar jag.

Jon Larsson wrote:
    För att sammanfatta:

Det finns inga mirakelpiller, punkt slut.

Du kommer inte att klara dig undan att styra upp maten, hur gärna du än vill.

För att den önskade viktnedgången skall ske, krävs ett kaloriunderskott.

Hur du sedan uppnår detta är upp till dig men du kommer inte att få någon märkbar hjälp av några piller, det garanterar jag.

Okej tackar för svaren:)

StorStark wrote:
    Okej tackar för svaren:)

Du inser att du har mer än 30 veckor på dig att tappa 10 kg? Det är inte direkt jättejusteringar du behöver göra.

Börja spalta upp vad du äter och dricker, ta med godis, bärs och chips i kalkylen.
    Läs king grubs deffguide och följ råden.

Mitt förslag är att du skippar allt vad piller heter.
    Återkom efter du läst den med frågor och funderingar.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.