Home › Forums › Deff och fettminskning › Morgonpromenadens vara eller icke vara?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 maj, 2008 at 22:18 #767356Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Jag är född 1987 och jag varken deffar eller bulkar. Någonsin.
Hehe.. damn.. du är tio år yngre än jag.
13 maj, 2008 at 22:20 #767357Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Jag är född 1987 och jag varken deffar eller bulkar. Någonsin.Du är fortfarande äldre än mig, och mer kunnig. Förnekar du det ? :whistle:
13 maj, 2008 at 23:00 #767358Anonym anvandareMembersupersonic wrote:Well jag är rätt kunnig inom detta men ska du lära dig saker så är mitt tips att inte lära dig genom forum då det uppstår sånt här hela tidenleta upp fakta som har bra grund och lär dig på den vägen så ska du nog se att du lär dig du också :up:
Just det jag trodde jag hade gjort, fick ju fakta av andra medlemmar, som visade sig vara falskt. Men nu vet jag att jag hade fel, end of discussion.
14 maj, 2008 at 06:48 #767359Anonym anvandareMembernible wrote:Du är fortfarande äldre än mig, och mer kunnig. Förnekar du det ? :whistle:Nejdå det förnekar jag inte. Fast du har mer defferfarenheter än mig i alla fall. D.v.s. en deff mot 0 deff.
14 maj, 2008 at 10:03 #767360Anonym anvandareMembersupersonic wrote:Well jag är rätt kunnig inom detta men ska du lära dig saker så är mitt tips att inte lära dig genom forum då det uppstår sånt här hela tidenleta upp fakta som har bra grund och lär dig på den vägen så ska du nog se att du lär dig du också :up:
Jag kan i o f s tycka att ett seriöst forum kan vara ett utmärkt sätt att skaffa sig kunskap. Dels finns det många kunniga som gör inlägg här ( Herr Vedder är ju ett guldkorn, hehe…) och dels så får man läsa om människors faktiska upplevda erfarenheter, tillvägagångssätt och resultat. Forskningen är ju dynamisk och mycket förändras ju hela tiden så det kan vara lite rörigt för dem som inte är jätteinsatta att kunna sålla över den uppsjö av information o de rön som för tillfället råder. Men självklart är det viktigt att söka kunskap själv, men jag kan tycka att detta forumet är bra som komplement, om inte för att få det man läst om bekräftat….
14 maj, 2008 at 17:21 #767361Anonym anvandareMemberjohannawaern wrote:Jag kan i o f s tycka att ett seriöst forum kan vara ett utmärkt sätt att skaffa sig kunskap. Dels finns det många kunniga som gör inlägg här ( Herr Vedder är ju ett guldkorn, hehe…) och dels så får man läsa om människors faktiska upplevda erfarenheter, tillvägagångssätt och resultat. Forskningen är ju dynamisk och mycket förändras ju hela tiden så det kan vara lite rörigt för dem som inte är jätteinsatta att kunna sålla över den uppsjö av information o de rön som för tillfället råder. Men självklart är det viktigt att söka kunskap själv, men jag kan tycka att detta forumet är bra som komplement, om inte för att få det man läst om bekräftat….Nää det kan jag väl hålla med om, det kändes bara det som jag läst var tvivlat av författarna själva. Därför jag ville kolla av med er på forumet om hur det eg ligger till.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.