Nån calcounter?

Home Forums Deff och fettminskning Nån calcounter?

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author

var hittar jag en sån där tabell som jag bara skriver i vad livsmedlet heter för att se vad det innehåller och hur mkt kalorier det innehåller när det väger en viss mängd?

nu ska här skrivas ner varenda smula till mat och vikt på ALLT för att veta vad jag egentligen stoppar i mig….

hoppas nån fattar vad jag menar öht?

Googla efter Cal-Counter eller Formfixaren.

Kung Bruno wrote:
    Hälsovakten finns på piratebay.

Det är ju olagligt!!! ;)

det är ingen som har lust att ge mig en länk till nåt bra?

emka wrote:
    det är ingen som har lust att ge mig en länk till nåt bra?

Men hur jävla lat får man bli?

Jag tar det igen: Googla efter Cal-Counter eller Formfixaren.

Jon Larsson wrote:
    Men hur jävla lat får man bli?

Jag tar det igen: Googla efter Cal-Counter eller Formfixaren.

alltid lika tjurig? whatever, hittade ett program iaf, men attityden som finns här verkar inte vara bra, finns nån annan här som verkar duktig på det mesta men har en attityd som är under all kritik, alltid tjurar omkring på nätet, borde få sig en smäll så han kommer ner på jorden igen och vara mer ödmjuk, men men, på nätet är det alltid lätt o va tuff…

men nu ska vi inte vara såna, finns nog bra folk här med, men det verkar alltid finnas en attityd att de nya som kommer skall man bara skälla på för att de inte kan nåt. har läst mycket här utan att ha skrivit, och så fort man skriver kommer nån spydig kommentar om man är ny.

fuck detta forumet, det finns kunnigt träningsfolk på fler platser som med en ödmjukare natur kan ta nykomlingsfrågor och aftonbladet läsare som inte haft intesset att läsa på kost och hälsa i 10 år utan precis börjat ta sina första trevande spår i gymmet, då kan det döda med en krass kommentar och man tappar lusten för att man inte vet allt som de gamla rävarna vet…

”google ffs” är ingen ödmjuk inställning, om du nånsin kommer till mig med en fråga som du har inom mitt expertisområde så kommer du få en lektion i vett och etikett.

Kung Bruno wrote:
    Han ställde en simpel fråga – han frågade hur någon kunde vara så lat att den inte orkade ta sig till google och skriva ”Cal-counter” eller ”Formfixaren” där.

Det är en mycket bra fråga.

alltå, diskuterande och argumenterande får jag nog av från min fru, ett uppkäftigt svar på nätet gör mig bara förbannad, hur jävla lat får man bli om man inte kan ge en länk till sin medmänniska? eller iaf, som kung bruno, säga vilken sida det fanns att leta på.

Kung Bruno wrote:
    Så folk ska gå in på google, och googla efter cal-counter åt dig för att du inte orkar göra det själv?

Du fick veta exakt hur man skulle göra av Jon, det skulle ta dig MAX 10 sekunder att skriva google.se och sen formfixaren. Herregud.

ja det är inte det, det är den där attityden som kommer efteråt med svordomar och och nedlåtande kommentarer. och det är ett forum det ofta återkommer här, därför lackar jag. om han hade rätt eller inte är oväsäntligt, det är attityden.

Kung Bruno wrote:
    Okej, så hade han tagit bort ”jävla”, så skulle det varit OK?

bättre iaf :emo-thumb

emka wrote:
    bättre iaf :emo-thumb

Boo fucking hoo.

Problemet med ”google ffs” är ju att man vanligtvis inte vet vad man ska använda för sökord.

Om jag ger dig sökord så går det lika fort för dig att googla fram sidorna som för mig.

Håll med om att du nog borde kunna göra jobbet själv?

emka: För att visa min goda vilja så har jag fixat länkarna åt dig.

När du kommer in på Cal-Counter så gå långt ner på sidan tills du hittar en länk som det står här på. Klicka på den så får du hem det gamla hederliga programmet, som jag för övrigt använder själv.

[http://www.formfixaren.com/om.asp]

[http://www.calcounter.se/]

emka wrote:
    alltå, diskuterande och argumenterande får jag nog av från min fru, ett uppkäftigt svar på nätet gör mig bara förbannad, hur jävla lat får man bli om man inte kan ge en länk till sin medmänniska? eller iaf, som kung bruno, säga vilken sida det fanns att leta på.

EDIT:

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.