Home › Forums › Deff och fettminskning › Nu börjar jag bli trött på skiten!!
Tacksam för svaren!
Den ena säger ät mindre, den andra säger ät mer.
Personligen tror jag att jag måste äta mindre, kör ju faktiskt på samma kostschema som jag gjorde när jag vägde 86kg. Nu nere på ca 77kg.
Ska nog börja styrketräna också, tidigare har jag inte orkat då jag i princip somnar direkt när jag kommer hem.
True that!
Den ena säger ät mindre, den andra säger ät mer.
Personligen tror jag att jag måste äta mindre, kör ju faktiskt på samma kostschema som jag gjorde när jag vägde 86kg. Nu nere på ca 77kg.
Ska nog börja styrketräna också, tidigare har jag inte orkat då jag i princip somnar direkt när jag kommer hem.
Jag vet inte vad ”Snake” har för optimala metoder för att dra ner sitt underhudsfett maximalt inför tävling. Men alla har sina metoder och knep. Bara det fungerar för varje individ så. Men den klassiska metoden är att skära ner på kolhydraterna och kalorierna succesivt. Jag antog att Du tränade även seriöst med vikter och ev. kardio också pga att Du är på ett träningsforum´, my bad! Jag råder dig dock att börja träna för snabbare resultat.
För att ta sig ner till 3-4% behövs lite smartare metoder, men i det här fallet så är det inte så.
Trodde att han även tränade seriöst:whistle:! Gravt misstag tydligen………my bad!
Brukar träna seriöst. Har gjort det hela mitt liv, allt från kampsport till simning och styrketräning nästan varje dag i veckan. Har dock tappat det pga olika anledningar men börjar igen sakta med säkert.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY