- This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Deff och fettminskning › Nybörjare som behöver lite hjälp angående fettförbränning.
Lite om mig
Ålder: 20
Vikt: 113~
Längd: 183
Har alltid varit lite stor men rätt ”vältränad” är inte så stor som man tror när man läser vikten, kan slänga upp en bild senare
Det jobbigaste jag haft problem med är fettet, spelade fotboll under hela min uppväxt och var ”hyffsat smal” men sen när jag tog körkort så har jag ökat i vikt.. nu har jag inhandlat gymkort fram till sommaren och hoppas på att jag ska kunna få lite resultat!
har ingen strikt diet utan tar KROM tabletter för sockersuget och undviker skräpmat och försöker räkna kalorier så ofta jag kan..
Någon som skulle slänga in nå tips på hur mitt schema kan se ut? nybörjare på gymmet just nu så kör jag 3-4 dagar i veckan och innan varje pass så går jag ca 30min och joggar så länge jag kan sen för att gå en stund till, sen börja jag lyfta, vad jag läst är det inte bra att köra kondition samtidigt som styrke? kanske blev rörigt nu!
alla tips och förslag välkomnas!!!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY