Periodisk fasta hux flux?

Home Forums Deff och fettminskning Periodisk fasta hux flux?

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Jag har deffat sedan 31:a mars och ska göra det fram till den 11:e juni.
    Jag börjar tröttna på hungern och frågorna om varför man inte äter skolmat i skolan och undrar om det finns några orsaker till att inte börja med PF mitt under deffen? Alltså om det skulle kunna påverka mina slutresultat negativt?

Razmeister899 wrote:
    Jag har deffat sedan 31:a mars och ska göra det fram till den 11:e juni.
    Jag börjar tröttna på hungern och frågorna om varför man inte äter skolmat i skolan och undrar om det finns några orsaker till att inte börja med PF mitt under deffen? Alltså om det skulle kunna påverka mina slutresultat negativt?

Nej. Kör hårt. IF is the shit.

Nu har jag i af bestämt för att börja köra på detta.
    De dagar då jag har styrketräning och lite cardio kommer jag äta ca 2000 kcal,
    och de dagarna jag bara har cardio och mage (2 ggr/veckan) kommer jag äta ca 1760 kcal. Bör tilläggas att jag nu väger 76,7 kg morgonvikt, ser detta okej ut?

Jon Larsson wrote:
    Nej. Kör hårt. IF is the shit.

Okej, utefter vad jag läst så har jag fått den uppfattningen också :emo-thumb

Razmeister899 wrote:
    Okej, utefter vad jag läst så har jag fått den uppfattningen också :emo-thumb

Jag har ätit på detta sätt i nästan ett år, och aldrig har det varit så lätt att ligga på energiunderskott.

Och ja, jag tycker att ditt upplägg ser bra ut.:up:

Jon Larsson wrote:
    Jag har ätit på detta sätt i nästan ett år, och aldrig har det varit så lätt att ligga på energiunderskott.

Och ja, jag tycker att ditt upplägg ser bra ut.:up:

Okej, tack så mycket my friend :)

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.