Home › Forums › Deff och fettminskning › Planering av deff. Hjälp :]!
Korrekt! Det är det såkallade transfetterna och det härdade fettet som man bör undvika. Dessa har folk en tendens till att blanda ihop med de mättade fetterna, som inte behöver vara onyttiga.
Trodde det bara var skit med mättat fett jag o.o Men okej. får läsa på lite om det och hålla mig undan dom ist då !
Kom faktiskt nyss in från en helt underbar kvällspromenad i den sköna vinterluften! (:
Där kan jag inte hålla med! jag hatar absolut att gå, det går så sakta och jag vill komma framåt fort jämt, vet inte varför ! Jag älskar däremot att köra Crosstrainer, tycker det är roligt som bara den, och det är så väldigt skönt när man e klar med passet efteråt
Men jag menar inte promenader i träningssyfte, utan bara för att det är så sjukt skönt
Kan hålla med. Promenader ser jag ofta som ett litet andrum där man kan andas, fundera, prata av sig med en vän och bara vara lite. Sen att man bränner en del kalorier kan ju inte ses som annat än plus.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY