Planering av deff. Hjälp :]!

Home Forums Deff och fettminskning Planering av deff. Hjälp :]!

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 31 through 34 (of 34 total)
  • Author
    pieceofme wrote:
    Rätta mig gärna om jag har fel, men mättat fett är väl inte helt ogynnsamt både vid ”bulk” och vid diet?

Korrekt! Det är det såkallade transfetterna och det härdade fettet som man bör undvika. Dessa har folk en tendens till att blanda ihop med de mättade fetterna, som inte behöver vara onyttiga.

Carl-Gustav wrote:
    Korrekt! Det är det såkallade transfetterna och det härdade fettet som man bör undvika. Dessa har folk en tendens till att blanda ihop med de mättade fetterna, som inte behöver vara onyttiga.

Trodde det bara var skit med mättat fett jag o.o Men okej. får läsa på lite om det och hålla mig undan dom ist då ;)!

Flessa wrote:
    Promenader tycker jag är väldigt välgörande både kroppsligt och själsligt.
    Det bästa är att man kan gå på olika ställen, med kompisar, ipod, olika distanser och när/ var man vill. Personligen ÄLSKAR jag att promenera och dt blir någon timmes promenad varje dag året runt :)

Kom faktiskt nyss in från en helt underbar kvällspromenad i den sköna vinterluften! (:

Där kan jag inte hålla med! jag hatar absolut att gå, det går så sakta och jag vill komma framåt fort jämt, vet inte varför :P! Jag älskar däremot att köra Crosstrainer, tycker det är roligt som bara den, och det är så väldigt skönt när man e klar med passet efteråt

Flessa wrote:
    jo, det är klart. kör alltid crosstrainer när jag tränar.

Men jag menar inte promenader i träningssyfte, utan bara för att det är så sjukt skönt :)

Kan hålla med. Promenader ser jag ofta som ett litet andrum där man kan andas, fundera, prata av sig med en vän och bara vara lite. Sen att man bränner en del kalorier kan ju inte ses som annat än plus. :)

Viewing 4 posts - 31 through 34 (of 34 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.