Home › Forums › Deff och fettminskning › Prestationshöjande under deff?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 februari, 2008 at 03:12 #74817Anonym anvandareMember16 februari, 2008 at 03:12 #591341Anonym anvandareMember
Någon som kan ge lite tips på Prestationshöjande? Har varit inne på att köra med kreatin men vill ju inte lägga på mig vätska som man göra med Creatine Monohydrate.. Eller helt enkelt kan ni bara rekomendera mig vad man kan köra:).. Vad kör ni själva på under deffen?..
16 februari, 2008 at 06:16 #591342Anonym anvandareMemberVarför oroar du dig för vätskan? Du ville väl ha en prestationshöjare och då är ju kreatin det bästa. Vätska är inte fett. Vätska som fyller musklerna gör inte att du ser ”plufsig” ut, snarare grövre.
Så kreatin känns som det givna valet, nu kommer jag med stor sannolikhet aldrig genomgå en deff i hela mitt liv men om så vore skulle nog kreatin vara gjutet under en period då matintaget är inadekvat och prestationsförmågan dalar p.g.a. detta.
16 februari, 2008 at 07:32 #591343Anonym anvandareMemberFierce prövade jag idag från SAN….
Vet ej om det gav någon effekt alls i ärlighetens namn,
tror det är en del placebo när det gäller prestationshöjare överhuvudtaget i genomsnitt.Så släng dina pengar på vettigare alternativ.
Annars som tidigare sagt —-> Kreatin !!
…Likaså funka ju koffeintab. från Apoteket som lite uppiggande om man
som jag tex, är morgontrött och ska köra morgonpass men ej dricker kaffe
och dylikt… Då funka det kalas tycker jag med ett par koffeintab.Koffeintab. ökar ju förbränningen likaså om du ligger på deff.
Samt att det inte är särskilt dyrt enligt min mening iaf jämfört med många andra tillskott.Käkar du ej fisk kan ju en prestationhöjare vara Omega 3 till och med,
och likaså en multivitamin tablett om kosten sviker…Så lätt kan det till och med vara… För omväxlingsskull
För har du brist på vissa vitaminer/mineraler eller viktiga
fettsyror kan du ju inte prestera optimalt likaså jue…..AnyWay. Som de sagts tidigare, kör kreatin om du inte är livrädd
för vågen och att den ska visa nått kilo mer…..Är du rädd för vågen så vänj dig av med det & kör på spegelmetoden ist
Mvh. Stoffe
17 februari, 2008 at 10:57 #591344Anonym anvandareMemberRobert Lilja wrote:Kreatinpyruvat och lite koffein, eller helt enkelt KP3. Bra under deff.Mvh
Robert Lilja+1
Jag gick ner 7kg nu (på 3 v) på denna prestationshöjare, intaget innan löpningen på morgonen, på tom mage..
17 februari, 2008 at 17:34 #591345Anonym anvandareMemberloverius wrote:+1Jag gick ner 7kg nu (på 3 v) på denna prestationshöjare, intaget innan löpningen på morgonen, på tom mage..
Bra jobbat, men jag misstänker att det inte endast berodde på KP3. Du åt kanske lite mindre och rörde dig lite mer, eller?
Kreatin + diverse stimulanter brukar hålla igång mig när jag skall gå ner i vikt, det hjälper i alla fall lite.
17 februari, 2008 at 17:42 #591346Anonym anvandareMemberloverius wrote:+1Jag gick ner 7kg nu (på 3 v) på denna prestationshöjare, intaget innan löpningen på morgonen, på tom mage..
Galet bra ju…
Vad är hemligheten? :p17 februari, 2008 at 21:51 #591347Anonym anvandareMemberdaff__ wrote:Galet bra ju…
Vad är hemligheten? :pinga hemligheter, kp3 innan joggning på tom mage, sen har jag som Ola menar förändrat kosten, mindre kolhydrater nu. Sänkt med 100g mindre per dag än tidigare. Rör mig mer gör jag, men inte mycket mer, 1 dag mer i veckan.
:ike::ike:19 februari, 2008 at 09:00 #591348Anonym anvandareMemberHur är styrkan i jämförelse med innan påbörjad deff då?
Hur har proportionerna fett, muskler, vatten i kroppen förändrats?
28 februari, 2008 at 09:03 #591349Anonym anvandareMemberloverius wrote:inga hemligheter, kp3 innan joggning på tom mage, sen har jag som Ola menar förändrat kosten, mindre kolhydrater nu. Sänkt med 100g mindre per dag än tidigare. Rör mig mer gör jag, men inte mycket mer, 1 dag mer i veckan.
:ike::ike:vtkdf wrote:Hur är styrkan i jämförelse med innan påbörjad deff då?Hur har proportionerna fett, muskler, vatten i kroppen förändrats?
Well? :ph34r:
5 mars, 2008 at 17:28 #591350Anonym anvandareMemberDe hära kp3 som du talar om kan du länka en sida där man kan köpa de? när jag söker efter kp3 kommer de massa olika saker och jag vet inte vilket som är vilket…
5 mars, 2008 at 17:34 #591351Anonym anvandareMemberOJ,sorry;)… vet jag de iaf… söker lite på googel och se vad jag hittar:)… men de är kp3 som räcker eller något mer man bör beställa? vad rekomenderar du?
5 mars, 2008 at 17:59 #591352Anonym anvandareMemberOkay…men menar du att jag bara ska använda kp3 under tiden på gymmet? motionerar 60-90 min varje kväll och ska jag använda kp3 eller kreatinpyruvat till de? så med andra ord behöver jag köpa både kp3 och kreatinpyruva?
5 mars, 2008 at 18:13 #591353Anonym anvandareMemberTack för svaren:) beställar jag kreatinpyruvat också… men när de gäller kreatinpyruvat, är de bäst att ta de i pulver eller tab? Sen om jag tar kreatinpyruvat på vilodagarna tar jag de på morgonen då? Ber om ursäkt för allt mitt frågande men lika bra att få allt rätt från början så man slipper tjata sen:)…
5 mars, 2008 at 18:24 #591354Anonym anvandareMemberDetta nöjer jag mig med.. Tusen tack för all hjälp:)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.