- This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Deff och fettminskning › Råd om deffning…
Hejhej!
Jag är en kille på 17 år som började träna för 10 månader sedan.
Till en början så var det ju ganska oseriöst men allt eftersom har det blivit bättre med kost och träning.
Idag efter 10 månader har jag fått fina ökningar som jag är nöjd med. Det enda som jag ångrar är att jag inte satsade på att bränna mitt fett innan jag började.. Men men..
Jag fick också en prestations höjare i jul klapp som jag inte har användt ännu pga osäkerhet om hur jag ska göra… Ska jag bränna mitt sista fett vilket inte är speciellt mycket, lite runt bröstet och magen, nu? Eller ska jag fortsätta bygga muskler till sommarn?
Med tanke på min jul klapp, ska jag använda den isf under den tid jag deffar?
Och hur ska jag isf minska på så lite muskelmassa som möjligt?
Tack på förhand!! MVH
Vad är en Prestationshöjare :what:
MVH
haha
vad är det för Slags prestationshöjjare du har fått? Namn på den?
haha, produkten heter V-12 HP 844 och är en kreatin produkt
Skulle det funka bra, om jag lägger mig på ett underskott men fortsätter träna lika hårt på gymmet om inte hårdare och också äta V12 hp 844, och en protein shake efter varje pass?
För att förlora så lite massa som möjligt..
haha lät som du hade nått supermedel
Men käka ditt kreatin du. Kreatinkurer kan du ta ofta så det bör väl inte spela nån roll om du tar en kreatin under deffen eller inte så länge du inte har nån speciell vikt du vill komma under eftersom du under kreatinkuren troligtvis går upp lite vikt(den ökade vikten är bara vatten så du kommer tappa den igen efter avslutad kur)
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY