Ramaskri på hjälp med deff.

Home Forums Deff och fettminskning Ramaskri på hjälp med deff.

• This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Om det finns en exakt likadan trådnågonstans så är jag ledsen att jag drar upp det igen, jag hittade många liknande men jag kände att jag gör ett försök att få lite hjälp.
    Jag har varit sjuk en längre tid vilket resulterat i att många av mina muskler förtvinnat, och ja i brist på annat i sjuksäng så var det mitt fatala misstag att roa mig med chips. Dårskapen. Hur som helst, jag vill verkligen ner i vikt och har nu fått höra att jag skall äta var tredje timme.
    Killen i affären sa kyckling file eller tonfisk. Jag vilse som jag är i allt det här har ingen aning äter ni bara en file då och då? För jag har minnsan läst om gröt och sånt?:|
    Dessutom så är jag ingen kroppsbyggare så kalorier blir ett problem, jag promenerar max 2 tim om dagen och jag jobbar fyra dagar i veckan där står jag mest bara i 8 timmar. Så hur ska jag tänka. Jag körde viktväktar mallar förut men det verkar onekligen nyttigare och bättre med era råd. Så är det någon som skulle orka hjälpa mig med det här skulle jag bli jätte glad och jag skulle slippa länsa sparkontot för att leva på tonfisk och protein shakes i två månader.
    Dessutom undrar jag, eftersom jag köpt protein, 3phase heter det. Om jag kan kombinera diet fuel och den?
    :frust::what:
    Jätte tacksam för svar.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.