Revbenen är osymetriska

Home Forums Deff och fettminskning Revbenen är osymetriska

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Hej är en kille på 16 vårar.. men nu så har jag börjat gå ner i vikt innan ja ska börja träna seriöst inför nästa års strand.. men nu när jag blir smalare så ser jag att ena revbenet är mer insjunket än resten av benen.. väger fortfarande mycket men är nu rädd att ju smalare jag blir ju mer kommer detta synas.. är skit irriterande

Anledningen till att jag försöker/går ner i vikt är för min stora mage bland annat som jag nu haft sen i 5an och vill göra mig snygg för bland annat en tjej

väger nu 97 kg och är 187 notera att jag inte är FETT alltså utan bara smått hull har en del muskler också men nu efter sommaren så tänkte jag börja med en mindre dos fett på kroppen så att jag kan koncentrera mig på att byggat resten rinner av i träningen hoppas jag.
    själva viktnedgången funkar bra :pop:

men är just orolig för att detta revben kommer förstöra tvättbrädan som skall komma snart..

Tacksam för svar :bb3:

Vad vill du ha för svar? Dina revben sitter där dom sitter. Du kan inte göra något åt det.

Och jag tror att du är den enda som tänker på hur ett av dina revben ser ut.

nej ja undrar mer om de kommer synas mindre när jag tränat upp magmusklerna eller så? jag är ju inte direkt någon expert inom kroppen :) men sen visste jag inte att andra har problem med revbenen/tänker på de som ja gjort.. är ju en grop på min bröstkorg typ

Träna upp din magmusklatur så blir det kanske bättre. Väger du dock 97 kg på 187 cm, utan att vara fet, så är du redan riktigt grov.

är ju inte ”fet” på de sätten men ja.. har väldigt breda axlar ect från farsans sida.. men har 42 cm nu i arm mått och så anser inte ja är fet eller normal har lite mage men den sticker inte ut längre nu efter ja börjat gå ner i vikt. stark är man väl antar jag.. tar 100 kg i bänk nu innan sommarlovet framför hela klassen på gympan fick lite respekt då

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.