ruta ett vad göra?

Home Forums Deff och fettminskning ruta ett vad göra?

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

tränat seriöst i ett och ett halvt år ny drygt, började med att bränna fett första halvåret och lyckades riktigt bra med det, landade på ca 82kg/184cm när magrutorna började synas, sen fick jag för mig att jag hade för lite muskler(vilket jag fortfarande har haha) så började bulka vilket jag gjorde i ca 1 år, innan den värsta bulken hade jag gjort riktigt bra ökningar och kroåppen svarade hur bra som helst, under bulken har jag inte gjort några större ökningar tyvärr, men ökade rejält i vikt, 105kg tung kände jag att det fick vara nog,
    men undrar varför jag ökade mer innan jag började grisbulka?

nu deffar jag hur som helst(låter löjligt med tanke på att jag är i stort sett nybörjare)
    lyckats gjort mig av med 6kg på 2-3veckor nu, första veckan drog jag bara ner på maten rakt av, mycket prottepulver, nu senaste veckan har jag nollat kolhydraterna och ökat på fettet, börjar få resultat som tur är men är mycket slit, känner mig ordentligt trött i kroppen, övertränad typ vilket jag säkert är då jag tränar 4ggr/vecka och går ca 7-8km varje dag så fort jag kan mer eller mindre.

men börjar fundera på vad som händer sen, har lätt för att gå upp i vikt och vill självklart bygga ren massa och helst utan för mycket fett, känns som man bitit sig själv i röven med bulken då ökningarna varit små, men har varit skadefri.

det som växer bäst är benen trots att jag är svag i ben när det gäller styrka(kanske 130-140 1RM) vader kör jag inte alls då dom blir stora fort och det skulle se dumt ut nu
    axlarna är det jag har svårast för känns det som, växer riktigt långsamt och har svårt att få kontakt och pump.

nån som har något bra tips på upplägg jag kan köra? tänkte både med kost och träningen? kommer deffa säkert 2mån till, men efter det?
    varför så små ökningar under bulk?