San V12 under deff?

Home Forums Deff och fettminskning San V12 under deff?

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Bra eller anus?

Vad tror Ni? Har Ni några erfarenheter? Mer nytta under bulk?
    :pop:

Helt okej att köra på v12 under diet. Men jag skulle nog valt Fierce också från San istället då den bl.a innehåller koffein.

AndreasP wrote:
    Helt okej att köra på v12 under diet. Men jag skulle nog valt Fierce också från San istället då den bl.a innehåller koffein.

Tack för tipset! :emo-thumb

Måste också säga att du har riktigt snygg fysik och form på GGs reklamblad :up:

henrikg82 wrote:
    Tack för tipset! :emo-thumb

Måste också säga att du har riktigt snygg fysik och form på GGs reklamblad :up:

Tack!:)

är just v12 att föredra framför andra fabrikörers kreatinmonohydrat?

Sammy wrote:
    är just v12 att föredra framför andra fabrikörers kreatinmonohydrat?

v12 är inget monohydrat vad jag vet,tricreatine malate innehåller den,funkar väldigt bra om jag inte minns fel

paul wrote:
    v12 är inget monohydrat vad jag vet,tricreatine malate innehåller den,funkar väldigt bra om jag inte minns fel

och tricreatine malate är att föredra i alla situationer eller bara under diet? vad är skilnaderna? hämmar monohydrat fettminskningen eller är det för att man inte vill brottas med lite mer vätska inför tävling?

alltså orelevant för motionären som vara vill ha stekiga magrutor på beachen?

lär mig LÄR MIG!:D

jag har mitt eiselt monohydrat i en v12 burk för att locket är mycet bättre och jag får ner näven i den framförallt. det kanske är en kompromiss av två världar som gör att jag kommer bli skitstark :p

Off topic:

Taurin sägs vara verkningslöst. Nån koll?

Debuning the Effects of Taurine in Red Bull Energy Drink

[http://repositories.cdlib.org/cgi/viewcontent.cgi?article=1096&context=uclabiolchem/nutritionbytes]

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.