Home › Forums › Deff och fettminskning › Skära ner 1000kalorier per dag?
Vill egentligen bara skita i o deffa:P Har inte så jävla ful kropp. Det är bara höften och ansiktet som är problemet, har lite fett där . Annars armarna o brösten ser vältränade ut. För en som väger 94kg är jag inte så tjock.. Det kan vara muskelmassa. Mitt mål är att bli så stark som möjligt och vill gärna tävla i styrkesport osv. Så vad tycker ni jag borde göra? Äta mycket protein. Gå till gymmet (40min promenad) och styrketräna 5 gånger i veckan?
Gör jag rätt? Ursäkta att jag byter ämne.. Men känns som om jag ångrar mig.. Vill verkligen inte förlora mina 40cm armar och jag tar 130 i bänk. Senaste tiden när jag har försökt o deffa så förlorar jag bara styrka.
Dabito, du verkar veta sånt.. Hur tycker du jag ska göra? Har suttit och tänkt på det här i några dagar.. Jävligt svårt och välja och dessutom är jag obestämd. Kan inte bestämma precis hur jag ska göra..
behöver hjälp 😥
Om du vill ha kvar bra styrka och tävla i styrkesport tycker jag inte du skall deffa. De flesta jag pratat med förlorar i styrka under deffen. Man har inte riktigt lika mycket kilo bakom sig i övningarna då. Det är ju bara att titta på strongman killarna också. Väldigt få av dem är deffade…..
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY