- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Deff och fettminskning › Skulle behöva hjälp och tips!!
Hej! Det är så att jag har lite bekymmer med min kropp.. Jag är 183~cm lång och väger 104kg.. Jag vill gå ner iallafall så jag väger 90 och jag vill bli smal och sund fram till juli-augusti och jag är verkligen beredd att göra allt för att klara det men skulle behöva hjälp, och vaart är bättre att hitta hjälp än här egentligen?
Någon vänlig själ som kan ge tips på vad jag ska äta, inte äta, hur mycket, hur mycket man behöver träna osv.. Allt som gör så att jag kan klara detta..
Ska nog tillägga att jag troligtvis inte kan ta mig till gymmet så det får bli träning i hemmet/utomhus. Jobbar ganska mycket med bygge och liknande så jag sover inte så mycket heller och det blir mycket äta ute på jobbet..:nono:
Uppskattar verkligen all hjälp jag kan få!!
Mvh
Skulle för de första behöva hjälp med vad som är bra och äta och vad som inte är bra att äta, och mängden i det. Och sen, hur mycket träning behövs? Powerwalk en gång om dagen och lite hantlar som jag har hemma eller måste jag tvinga mig ner till gymmet??
Börja med att kolla in den här länken:
[http://forum.body.se/showthread.php?t=22347]
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY