Steppen bränner på i Spanien

Home Forums Deff och fettminskning Steppen bränner på i Spanien

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Hej gott folk!

Har en liten kort fråga gällande att minska kroppsfettet osv. Jag gymmar 4 dagar i veckan i spanien och har nu kört cardio i två veckor efter varje avslutat gympass på gång bandet för att bränna lite mera samt dragit ned på maten( skurit ned på kolhydraterna samt fettet).

Jag kör mellan 40-50 min cardio i högt tempo. Min fråga är vilka produkter kan ni rekommendera för att öka förbränningen ytterligare i kroppen så att man kan komma närmare en tightare kropp? har inte bråttom direkt utan vill göra det under en lång tid, det är sommaren 2008 som gäller och jag vill göra detta långsamt.

mitt mål är att komma ned till 12-10% kroppsfett utan att försumma för mycket muskler på vägen och detta tror jag att man kan göra utan att svälta sig till döds :). Well tacksam för svar, ha en bra helg.

MVH Cesse

Du har juh inte brottom med saken. Varför inte bara strunta i alla produkter.
    Lägga energi på träning o kost. Vila är en viktig del det med. Sen ska de gå bra ska du se :D

Mvh

Sanizz wrote:
    Du har juh inte brottom med saken. Varför inte bara strunta i alla produkter.
    Lägga energi på träning o kost. Vila är en viktig del det med. Sen ska de gå bra ska du se :D

Mvh

hehe klart man ska vila for att aterhamta sig men man maste ju slita lite for att komma ned, som sagt var detta ar langsiktigt. far val se hur det gar, men tacksam for produkter som kan vara bra for att stimulera fettforbranningen ytterliggare.

En kalciumrik kost har visat sig gynnsam för fettförbränningen vid kaloriunderskott. Vassleprotein är lipolytiskt även det.

Lägg pengarna på ett bra protein istället, produkter som ALA, CLA m.m stimulerar förbränningen, men för en person som inte går på tävlingsdiet så gör det nog ingen skillnad förutom att skapa ett stort hål i plånboken, svindyra produkter.

Lägg pengarna på protein, vitamin/mineral samt omega-3 istället. Omega-3 stimulerar för övrigt förbränningen ganska rejält enligt studier. :up:

Tusen tack allihopa för era svar! Keep it up in the gym!

MVH cesse

Steppen1983 wrote:
    Tusen tack allihopa för era svar! Keep it up in the gym!

MVH cesse

Tja Man
    Du vet ju hur enkelt de är!!!
    Ris kylling var tredje tmme. Massor av vitargo efter träning.. 30-40 min tomma prommenader innan du riktigt vaknat… långsamt protte innan du somnar! Snabbt vassle efter prommenaden.. o så en ätardag på lördagen:up:

Peace / Palle

Palle wrote:
    Tja Man
    Ris kylling var tredje tmme. Massor av vitargo efter träning.. 30-40 min tomma prommenader innan du riktigt vaknat… långsamt protte innan du somnar! Snabbt vassle efter prommenaden.. o så en ätardag på lördagen:up:

Peace / Palle

+1 :up:

Palle wrote:
    Tja Man

Peace / Palle

THanks homie :), enkelt och bra :)

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.