Home › Forums › Deff och fettminskning › Steppen bränner på i Spanien
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 november, 2007 at 16:15 #78258Anonym anvandareMember16 november, 2007 at 16:15 #678402Anonym anvandareMember
Hej gott folk!
Har en liten kort fråga gällande att minska kroppsfettet osv. Jag gymmar 4 dagar i veckan i spanien och har nu kört cardio i två veckor efter varje avslutat gympass på gång bandet för att bränna lite mera samt dragit ned på maten( skurit ned på kolhydraterna samt fettet).
Jag kör mellan 40-50 min cardio i högt tempo. Min fråga är vilka produkter kan ni rekommendera för att öka förbränningen ytterligare i kroppen så att man kan komma närmare en tightare kropp? har inte bråttom direkt utan vill göra det under en lång tid, det är sommaren 2008 som gäller och jag vill göra detta långsamt.
mitt mål är att komma ned till 12-10% kroppsfett utan att försumma för mycket muskler på vägen och detta tror jag att man kan göra utan att svälta sig till döds . Well tacksam för svar, ha en bra helg.
MVH Cesse
18 november, 2007 at 23:15 #678403Anonym anvandareMemberDu har juh inte brottom med saken. Varför inte bara strunta i alla produkter.
Lägga energi på träning o kost. Vila är en viktig del det med. Sen ska de gå bra ska du seMvh
18 november, 2007 at 23:48 #678404Anonym anvandareMemberSanizz wrote:Du har juh inte brottom med saken. Varför inte bara strunta i alla produkter.
Lägga energi på träning o kost. Vila är en viktig del det med. Sen ska de gå bra ska du seMvh
hehe klart man ska vila for att aterhamta sig men man maste ju slita lite for att komma ned, som sagt var detta ar langsiktigt. far val se hur det gar, men tacksam for produkter som kan vara bra for att stimulera fettforbranningen ytterliggare.
19 november, 2007 at 07:12 #678405Anonym anvandareMemberEn kalciumrik kost har visat sig gynnsam för fettförbränningen vid kaloriunderskott. Vassleprotein är lipolytiskt även det.
19 november, 2007 at 10:29 #678406Anonym anvandareMemberLägg pengarna på ett bra protein istället, produkter som ALA, CLA m.m stimulerar förbränningen, men för en person som inte går på tävlingsdiet så gör det nog ingen skillnad förutom att skapa ett stort hål i plånboken, svindyra produkter.
Lägg pengarna på protein, vitamin/mineral samt omega-3 istället. Omega-3 stimulerar för övrigt förbränningen ganska rejält enligt studier. :up:
20 november, 2007 at 13:11 #678407Anonym anvandareMemberTusen tack allihopa för era svar! Keep it up in the gym!
MVH cesse
20 november, 2007 at 13:18 #678408Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Tusen tack allihopa för era svar! Keep it up in the gym!MVH cesse
Tja Man
Du vet ju hur enkelt de är!!!
Ris kylling var tredje tmme. Massor av vitargo efter träning.. 30-40 min tomma prommenader innan du riktigt vaknat… långsamt protte innan du somnar! Snabbt vassle efter prommenaden.. o så en ätardag på lördagen:up:Peace / Palle
20 november, 2007 at 13:36 #678409Anonym anvandareMemberPalle wrote:Tja Man
Ris kylling var tredje tmme. Massor av vitargo efter träning.. 30-40 min tomma prommenader innan du riktigt vaknat… långsamt protte innan du somnar! Snabbt vassle efter prommenaden.. o så en ätardag på lördagen:up:Peace / Palle
+1 :up:
23 november, 2007 at 16:12 #678410Anonym anvandareMemberPalle wrote:Tja Man
THanks homie , enkelt och bra
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.