stratzol bantningsmedel

Home Forums Deff och fettminskning stratzol bantningsmedel

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • Author

Hej

Jag är nyreggad på detta forum. Jag undrar om det är någon på detta forum som har någon erfarenhet av bantningsmedlet stratzol som hade premiär 2009?

Det ska tydligen vara det bästa bantningsmedlet som man kan få tag på verkar det som, vilket jag nu har köpt. Det är viktexperten som säljer detta medel. Det går inte att få tag på mer info än den som kommer från viktexperten…kanske ett nedrans lurendrejeri?? Jag har nu ätit medlet i 30 dagar och det ska ta så lång tid innan medlet börjar verka enligt informationen. Ska bli intressant att se om man nu rasar i vikt, utan att behöva motionera eller tänka på dieten, vilket framgår av viktexperten själva. :

mvh Jimmy

såhär står det om det iaf…

Quote:
    StratZol
    25 mg

Stratzol är ett effektivt och hälsosamt bantningspreparat som säljs på marknaden som ett hälsokost, framtaget av forskare i Schweiz.

Stratzol har visat vara det mest effektiva bantningspreparat i världen som
    inte innehåller några farliga ämnen som Efedrin eller Koffein.

Stratzols huvudsakliga innehåll:

– Protein
    – Prolin
    – Tryptofan
    – Vitamin B3
    – Vitamin E
    – Tyrosin

Stratzol är framforskad i Schweiz och säljs nu här i Sverige, produkten finns främst att köpa hos Viktexperten.se

Stratzol och viktminskning
    Stratzol är ett nytt revolutionerande preparat som används för att gå ner i vikt på ett hälsosamt och effektivt sätt utan några biverkningar. Forskningen bakom stratzol bygger på konceptet att man skulle ta fram produkten som gör det ofarligt att minska i vikt samt att det ska vara enkelt och effektivt att gå ner i vikt.

Det är meningen som ekat i forskarnas huvud i årtionden och som forskarlaget i Schweiz nu äntligen har löst. Stratzol är ett bantningsmedel som påverkar människans fettcell, vid övervikt så ökar fettcellerna i storlek och resultatet blir en ökad kroppsvikt, det forskarna gjort är att använda sig av proteiner och vitaminer för att få dessa fettceller att minska i storlek och resultatet har inte låtit vänta på sig. Det har givit drastiska resultat i form av kraftig viktminskning och framförallt utan några biverkningar på kroppen, allt tack vare att inga farliga ämnen behövt användas utan endast proteiner och vitaminer.

Vad innehåller stratzol
    Stratzol innehåller flera olika verksamma proteiner och vitaminer som tillsammans bildar det nya sensationella bantningsmedlet stratzol, dom här proteinerna tillsammans påverkar fettcellerna i kroppen på ett positivt sätt för viktminskning. Stratzol ligger inte inneslutna i kapslar, anledningen till att andra använder sig av kapslar är endast för att göra det bekvämt för sina kunder och sälja mer, stratzol är ett medel som blandas ut i vatten eller mjölk och i och med att det är ett medel så tas det mycket bättre upp av kroppen och skapar en mycket större effektivitet. Upptagningen har visat sig öka med hela 300% när man istället använder sig av medel än kapslar.

Verksamma ämnen
    – Protein
    – Prolin
    – Tryptofan
    – Vitamin B3
    – Tyrosin

Diet och Stratzol
    Stratzol tvingar inte till någon diet som man strikt måste följa för att lyckas, oavsett vad du äter så kommer ändå stratzols proteiner att verka för att påverka fettcellerna, det viktigaste att tänka på när man äter stratzol är att dricka mycket vatten, allt för att kunna frigöra fettet och giftet från kroppen.
    I kroppens fettlager sitter ett stort antal gifter inbäddade och med stratzol så frigörs dessa med fettlösningen. Dessa gifter är livsfarliga och leder i långa loppet till sjukdomar, därför att det viktigt att gå ner i vikt och frigöra gifterna.

Inga livsfarliga ämnen som koffein eller efedrin
    Bantningspreparaten som finns på marknaden innehåller ämnena efedrin och koffein och är direkt skadliga för kroppen, högre doser av koffein kan vara direkt livsfarligt, du kan få hjärtklappning och ett kraftigt förhöjt blodtryck. Efedrin som många av dagens preparat innehåller kan skada ditt hjärtkärlsystem mycket allvarligt och många talar inte om att dessa ämnen finns i deras produkter.
    Detta har varit forskarnas viktigaste sak att utesluta, ett bantningspreparat ska tas fram utan att behöva använda några som helst farliga ämnen och det har äntligen lyckats.

Stratzol testad på människor
    När forskarna såg dessa resultat i labbet så bestämde man sig väldigt snabbt för att det skulle testas på ett stort antal människor, man fann aldrig någon oro för att det skulle vara farligt eftersom alla farliga ämnen hade uteslutits. Resultatet var enastående vid testet på deltagarna, 3 000 personer fick testa preparatet i 5 månader, 2 920 visade på kraftig viktnedgång medans dom andra 80 inte visade lika tydliga resultat, det framkom sedan att dom andra 80 inte intagit den dagliga mängden vatten som dom blivit ombed. Dom 2 920 gick i snitt ner 16,3 kilo, samtliga som fortsatte med stratzol, behöll eller minskade ännu mer i vikt.

Stratzol är ingen medicin eller läkemedel och botar inga sjukdomar utan endast avsedd för att användas till att gå ner i vikt på ett effektivt sätt.

Rent trams.

Vaddå ”protein”? Tryptofan är också ”protein”: en aminosyra som ingår i protein. Är proteinet kollagen som i en hel del billiga bars?

Utöver koffein eller efedrin finns det inget (semi-)lagligt som har en vettig effekt.

En ren bluff.
    Innehåller ju inget speciellt, dessutom blir en fettcell endast mindre genom att tömma den på fett, dvs bränna fett. Inget medel som kan tala vett med fettcellen och få den att krympa genom någon magisk övertalning.

jag väger idag cirka 87-88 kg 1,70 lång och alldeles för fet :)

Ja det kanske är bluff…..jag skrev till viktexperten och frågade om mer information att tillgå om produkten. För om det nu är väldens bästa bantingsmedel enligt dem själva så borde det ju finnas information utanför Sverige tycker jag…..men hittar inget. De har inte svarat ännu trots att jag skrivit 2 gån.9ger.

Om det är bluff så ska de fan inte tjäna pengar på det och lägga ner verksamheten 👿

Jag tänker hyffsat på vad och hur jag äter samt motionerar. Ska vänta några veckor till och se om det händer något från och med idag då 30 dagar har gått sedan första intaget av stratzol. Sedan ska det ge verkan enligt dem.

Funkar det inte så jäklar :)

jimbob wrote:
    Om det är bluff så ska de fan inte tjäna pengar på det och lägga ner verksamheten 👿

Om du går på det är det ju inte deras fel. Enbart ditt eget.

Och den sista i världen du skall fråga om det här bantningspreparatet är ”det bästa” är givetvis dom själva. Vad förväntar du dig för objektivt svar egentligen?

Va faan är det här för barnslig produkt!

Protein = Aminosyror
    Tryptofan = Aminosyra
    Prolin = Aminosyra
    Tyrosin = Aminosyra
    Vitamin B3 = Niacin som är en vattenlöslig vitamin som finns i sågott som alla livsmedel, har en viss kärlvidgande effekt men inte så mycket mer än så.
    Vitamin E = Fettlösligt vitamin som fungerar som en antioxidant. Får vi också i oss via massvis utav livsmedel.

Så i det stora hela är det lite aminosyror och ett par vitaminer. Troligvis ger 1 ägg samma mängd utav dessa ämnen. :)

Du kan ju utnyttja din reklamationsrätt om du inte får dom resultat som utlovats.
    Dessutom får ju inte reklam vara vilseledande eller innehålla lögner.

Va faan! Läste lite på viktexperts hemsida:

Quote:
    Metoder Som INTE Fungerar Av Enkla Anledningar

Äta mindre mat metoden
    Den här metoden är rekommenderad av många så kallade experter inom området, men
    att svälta sig själv kommer inte att funka oavsett vad dom så kallade experterna säger.
    Det är farligt och leder i slutändan att du kommer att lägga på dig mer fett, eftersom
    din kropp ställer in sig på svält och då sparar kroppen på fettet och då blir resultatet självklart
    att man inte går ner i vikt.

Förstår inte hur slutresultaten utav ett kaloriunderskott eller svält skulle kunna leda till fettinlagring.

:D

Inte för att vara sån men det säger ju emot de mest basala fysiologiska lagarna som finns!

Nyfiken fråga till TS. Vad var den hemliga bonusen?

Vincent Qvarfordt wrote:
    Du kan ju utnyttja din reklamationsrätt om du inte får dom resultat som utlovats.
    Dessutom får ju inte reklam vara vilseledande eller innehålla lögner.

Ja precis, du tog mina ord från min mun :)

Tommy Ivarsson wrote:

Förstår inte hur slutresultaten utav ett kaloriunderskott eller svält skulle kunna leda till fettinlagring.

Inte för att vara sån men det säger ju emot de mest basala fysiologiska lagarna som finns!

Nyfiken fråga till TS. Vad var den hemliga bonusen?

Några pdf filer med maträtter …..haha…..visserligen ok, kanske mer värt än stratzol..hehe

Om man googlar stratzol och kollar lite olika forum så är det följande namn som talar gott om denna produkt:

ErikssonBengt
    ingrid_eriksson
    evaandersson
    Arne svensson

Kan hända att jag övertolkar situationen, men dessa namnen känns lite… hur ska jag uttrycka mig… udda för att vara forumnamn.
    Jag gissar på att de sitter på samma ip-nr och att det ip-numret tillhör någon återförsäljare.

spacmec wrote:
    Om man googlar stratzol och kollar lite olika forum så är det följande namn som talar gott om denna produkt:

ErikssonBengt
    ingrid_eriksson
    evaandersson
    Arne svensson

Kan hända att jag övertolkar situationen, men dessa namnen känns lite… hur ska jag uttrycka mig… udda för att vara forumnamn.
    Jag gissar på att de sitter på samma ip-nr och att det ip-numret tillhör någon återförsäljare.

Ja jag funderar på samma sak…..kanske viktexperten själva som låtsas vara glada användare av stratzol. På internet kan mycket hända tyvärr. Men men, ska inte säga för mycket. Ska testa det sista av stratzol, om det inte funkar så ska jag kontakta företaget, bara hoppas de svarar, de har inte svarat ännu på mina mailfrågor. Annars går jag längre med ärendet. De ska inte få bluffa i mina ögon.

gymmaren wrote:
    Tommy Ivarsson;899228 wrote:

QUOTE]

kanske folk som inte tränar tappar mer muskelmassa än fett för att sedan gå upp igen och då i fett inte i muskelmassa.

Tränar man inte utan har en redan rätt låg muskelmassa tappar man inte så mycket. Aldrig så att det häver det positiva i en viktnedgång pga kaloriunderskott.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.