svårt med deff

Home Forums Deff och fettminskning svårt med deff

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

Hej allihopa!

Jag tror inte jag riktigt vet vad jag håller på med när det kommer till Deffning så jag tänkte höra med er om vad jag håller på med är bra eller dåligt.

Mitt tränings schema för tillfället ser ut som att jag går till gymmet 3 ggr per vecka. Måndagar är mage och ben, Onsdagar Bröst och armar, Fredagar är Axlar och Rygg.
    Till på köpet så promenerar jag en hel del, typ 60km/ vecka det vill säga morgon och kvälls promenad på en timme. Vissa dagar ännu längre. Då och då kör jag även stav gång.

Torsdagar kör jag en timme Judo.

Min mat hållning ser ut som så.
    Frukost 2 talrikar gröt med mjölk och lite sylt. Juice. Kaffe

Lunch. 1 Talrik grönsaker, 3 knäckebröds skivor, en mindre portion av det som serveras i cafeterian på jobbet. Vilket är husmans kost. Jag försöker alltid att ta mer kött änn potatis. 1-2 glas vatten och 2 koppar kaffe

Middag samma som lunchen – fast inget kaffe.

och vid 19-20 tiden brukar jag stoppa i mig 4 ris kakor, 1 banan och 2 glas youghurt.

Detta funkade jätte bra till en början, då lyckades jag gå ner 5 kilo på en månad ungefär och var jävligt nöjd med det. Me efter den inledande månaden så värkar det inte funka längre.

Det jag vill uppnå med deffningen är att brännabort några kilo till av kropps fett. Ni vet sommaren och beach 2008 och allt det där. MAgrutorna ska fram det vill säga, de 2 översta är gansak synliga och de musklerna längst ner på magen är också synliga men i mitten sitter ett aprti med fet som sticker ut.

Som sagt, hör gärna tips och trix från er alla.

Tusen tack på förhand.

Läs det här och se om det hjälper nåt.Väldigt bra skrivet. [http://forum.body.se/showthread.php?t=22347]

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.