- This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Deff och fettminskning › Synephrine…
…har funnits på marknaden nu ett antal år och verkar dessutom ha delvis fyllt ut tomrummet efter ephedra. Så, vem har koll på forskningsresultat kring effektivitet mm?
Hur tycker ni att det fungerar?
MVH Nimrod
Lånar tråden.
Något annat som skulle kunna vara intressant, Finns det biverkningar och vilka i sådana fall? Hur använder man det och när?
Vad jag hört så har den samma egenskaper som efedrin förutom den anti-katabola effekten man fick av efedrin.
Livsmedelsverket gjorde en undersökning angående bantningspreparat för ett år sedan. Där står det bland annat om synefrin. De rekommenderar inte att man använder det. Läs gärna filen där står det mycket intressant.
[http://www.slv.se/upload/dokument/rapporter/mat_naring/analys_av_bantningsmedel_o_liknande_produkter.pdf]
Mycket bra länk. Tack!
Personligen ser jag träning som hälsa och föredrar att skippa de produkter som ger mer biverkning än förhöjd hälsa
ett diettillskott jag köpte på naturapoteket för några år sen innehöll synephrine. Första tabletten gav en kick och mer energi kändes det som. Men efter det uteblev effekten, man vande sig rätt snabbt vid det. Provade inte att ta större doser.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY