- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Deff och fettminskning › Synpunkter kring mitt deffschema sökes.
Frukost: En standardportion havregrynsgröt, 1 äpple, 1 egg, 1 wheyshake
Lunch: 200-300 gram lax eller kyckling ihop med, fryst grönsaksmix tillagt med extra fryst broccoli.
Middag: 200-300gram lax eller kycklin denna gången med spenat kanske till och med färsk.
Kvällsmål: 250 gram kesella/keso/mozarella ihop med lite frysna bär och funlight.
Jag är 22 år 175cm lång och väger 75 kilo. Och mitt mål är att gå ner i fettvikt ganska bra! Vad tror ni ?
på träningsdagar så lägger jag till wheyshakes såklart.
Med vänliga hälsningar
Johannes Lindqvist
Om jag var du skulle jag ta bort wheyshakes och äta kvarg,lättkesella med fun light i istället! Mindre kalorier ..
Bara så som jag har hört från folk som frågat samma sak som du som dricker protein shakes
vad jag ser så verkar det rätt snålt med kolhydrater. och som vigren säger, satsa på så mycket mat som möjligt istället för whey, det mättar mer och innehåller mindre kalorier!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY