tabletter när man deffar

Home Forums Deff och fettminskning tabletter när man deffar

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • Author

Omg, nu ser jag verkligen fram emot att börja använda min burk. :P Har precis börjat min deff, lite lugnt, och tänkte först göra slut på min Dymetadrine, för att sen, när jag har kommit igång med kosten, börja med Hydroxycut.

bart_86 wrote:
    Hydran funkar grymmt, i början kan man dock få hjärtklappning och ångestattacker men då vet man att det biter :P
    om du tar hydran ca 20 min innan måltid kommer du vara spymätt efter ca 1/3 av din vanliga portion.

”fettet riktigt rinner av dig” Har polare som tappat upp till 4 kg i veckan

Jag går själv på hydra nu har tappat 17,5 kg i omgångar nu på ett par månader
    funkar givetvis bäst kombinerat med fettsnål mat och konditionsträning

det där med paniken känner jag lite smått, även att kroppen orkar riktigt mycket!

zonecapone wrote:
    Ska prova det..dock lite drygt med 2 produkter…

ZONE

Zone testade du Thermo Speed Extreme kombinerat med BetaDrain? Isf vad är ditt utlåtande, hur står sig den kombon i konkurrens med Yellow Subs Xtreme?

Åt Hydroxycut Hardcore i ca 12 veckor. Det är ju ingen mirakelkur vi pratar om. Jag gick morgonpromenader varje dag, åt nyttigt och drack ingen alkohol, jag gick ner ca 13 kg.
    Då jobbade jag ju ioförsig i öknen i 45 kg utrustning dagligen men ändå. Som sagt, de hjälper säkert men där är marginellt.

Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.