Tips på cardio man kan göra hemma?

Home Forums Deff och fettminskning Tips på cardio man kan göra hemma?

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

:P

Burpees är väl styrkekondition? är du ute efter uthållighet såsom att kunna göra många burpees eller springa? För om jag inte är helt fel ute så är det olika sorters kondition?

men, springa är väldigt enkelt och om du är ute efter en mindre aktivitetsgrad men ändå svett så fungerar promenader i lagom hög takt.

Lycka till!

J.v.K wrote:
    syftet är att bränna kalorier :)
    och nu syftade jag på aktiviteter man kan göra inomhus :) förlåt om det var lite oklart

Ah jag ber om ursäkt, missade parantesen där det stog inomhus >_<

Hoppa hopprep?
    höga knän?

Intervaller i såna fall misstänker jag är enklast med dessa övningar i såna fall, under tid kanske för det kan bli svårt att räkna. :)

Öva in vanan att alltid gå två steg fram och ett bakåt sedan två fram och ett bakåt så fort du ska gå någonstans i huset…. Hux flux har du ökat dina promenader i huset till det dubbla utan att komma längre. ;)

Tommy Ivarsson wrote:
    Öva in vanan att alltid gå två steg fram och ett bakåt sedan två fram och ett bakåt så fort du ska gå någonstans i huset…. Hux flux har du ökat dina promenader i huset till det dubbla utan att komma längre. ;)

Gäller detta även när ngt i de bakre regionerna kniper å det grövsta och är i stånd att utsöndra ngt mindre trevligt :P

G

Jogga på stället.

Sex är ju grymt bra. Allsidig träning och tiden går fort oxå

Vincent Qvarfordt wrote:
    Sex är ju grymt bra.

HIIT-träning ftw =)

Hoppa rep:)

Vincent Qvarfordt wrote:
    Sex är ju grymt bra. Allsidig träning och tiden går fort oxå
    timmyb wrote:
    Hoppa rep:)

Han sa utan redskap?

Fast du behöver egentligen inget rep… du kan låtsas hoppa rep, alltså hoppa & göra rörelserna med armarna som om du hade ett hopprep i händerna. Då slipper man bli avbruten oxå när man ”snubblar” på repet (som jag ofta gör). :)

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.