- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Deff och fettminskning › Tömningsvecka
Hej! Håller just nu på att ”deffa” och undrar hur en tömningsvecka går till.. Jag hade tänkt prova på det i slutet på min deff som är om ca 3 veckor och undrar då hur mycket jag ska äta/vad jag ska äta vilka dagar och hur mycket vatten man bör dricka. Det jag har hört är att man ska äta 125g protein + lite(8g)fett 5 ggr/dag de första 4 dagarna och sen de 3 sista dagarna ska man äta 50 g kolhydrater varannan timme och dricka 5L vatten. Ett dygn innan ska man inte dricka något. Och äta mycket salt veckan innan, men sluta salta 2 dagar innan tävlingsdag. Ungefär det här har jag hört, hur brukar ni göra som tävlar? Hur mycket kolhydrater ska man egentligen äta under de 3 närmsta dagarna?? Jag antar att det kan vara individuellt, men intressant att höra hur ni andra brukar lägga upp det. Hoppas någon trevlig person kan svara på min frågor:emo-thumb
[http://forum.body.se/showthread.php?t=250]
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY