VAD gör jag för fel?

Home Forums Deff och fettminskning VAD gör jag för fel?

• This topic is empty.
Viewing 2 posts - 16 through 17 (of 17 total)
  • Author

Första 10 kilona är den lätta biten, det är sen det börjar bli knivigt. Det gäller att hålla koll på underskottet ju mer man går ner efterhand. Hamnar på en platå vilket är normalt kan man testa lite olika knep, mindre kolhydrater, gå upp till kaloribalans någon dag, osv osv, då kan det släppa igen. Men som sagt, tålamod ;)

Nej nej nej vänta nu. Jag har ingen ätstörning. Jag är inte underviktig och mitt BMI ligger på normalvikt.
    Som jag sa har jag tappat två kg på ca 3 dagar = vatten. Min vikt idag är 57 så fort jag börjar äta ”som vanligt” blir det ju +2kg igen dvs 59kg. Från dom 59kg kan jag lätt gå ner 5kg utan att fortfarande vara underviktig.
    Men eg spelar det ingen roll, jag vill bara ha bort lite fett från mina lår så kan jag väga 80kg om så önskas bara jag får till det och kan inrikta mig mer på styrkan.
    Det var dumt att säga 5kg. Det enda jag vill är att bli av med lite mer fett på lår på magen. Sen om det rör sig om -2kg eller -5kg vet jag inte. Jag använder mig främst av måttbandet även om det inte verkat så nu då jag inser att jag formulerat mig fel. Vill i vilket fall bli av med detta fett speciellt på låren. Punktbanta går ju icket så bad om lite tips då jag inte gått ner något mer varken i vikt eller i cm.

Tack för tipsen anyway ;)

Viewing 2 posts - 16 through 17 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.