Varm vid thermodiet

Home Forums Deff och fettminskning Varm vid thermodiet

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Kör sedan 1 vecka tillbaka grandmasters thermodiet, och undrar om det är vanligt man får tillfällen man känner sig väldigt varm ! Kände mig inte riktigt kry i går nämligen och har vid flera tillfällen känt mig just väldigt varm !

Jag äter bra, 12 gram omega 3 om dagen, ca 500 gram kyckling 4 ägg, och lite annat protein, grönsakerna räknar jag äter räknar ja inte med, men det är en hel del också.

Termogenes betyder värmeavgivning. Det kanske ger en hint om huruvida det du upplever kan anses normal eller ej vid en termogen diet.;)

Du ska inte utesluta att du kan vara lite krasslig givetvis, men att en termogen diet har termogen effekt är ju inte direkt rocket science att få ihop.:D

Hej Eddie, tack för snabbt svar, jo att det ger en thermogenisk effekt kunde jag nästan gissat mig till vid min ålder :) Men att det bokstavligen elda upp kroppen var lite nytt för mig, jag är normalt ganska varm, sover lätt utan täcke, men nu känns det som man druckit lite för mycket konjak utan att vara vimsig :D

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.