Vassle som allmänprotein vid deff

Home Forums Deff och fettminskning Vassle som allmänprotein vid deff

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Jag har en diet på intåg men ekonomin är väl inte perfekt. Jag har 3kg kvalitetsvassle som är utgånget 2007. Det smakar pyton men för pengarna jag tjänar är det värt det. Jag använder esapro efter träning och timmarna efter.

Nu är det ju inte ”optimalt” att inta vassle förutom vid träningstillfälle eller kanske vid frukost. Men som jag förstått svänger det lite fram och tillbaka med de där studierna.

Jag undrar helt enkelt om jag kan ersätta en viss mängd köttfärs mot vassle utan att det blir helt galet? Inte vid träningstillfällen. 3kg kommer ju inte räcka hur länge som helst ändå. På så vis kommer jag ju tjäna ihop endel pengar.

Så, whats the latest news? Fortfarande crap att inta vassle vid vila om man försöker gå ner i vikt?

MVH

Gick pulvret ut 2005 så ska du nog inte använda det.

Steinbach wrote:
    Gick pulvret ut 2005 så ska du nog inte använda det.

Jag skrev fel. 2007 ska det vara. Juni 07 för att vara exakt. Fairing WPI. Inköpt precis innan esapro-hypen

Klart du kan använda pulvret för att komma upp i ett tillräcklig proteinintag/dag.
    Gick det ut juni 2007 går det säkert att använda en stund till om påsen varit försluten.
    Du märker annars ganska fort om proteinet är dåligt. :)

Angående din Esapro hade jag istället intagit en dos innan passet och en direkt efter och om du nu inte äter hyfsat nära efter passet så hade jag då istället intagit vassleproteinet då!

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.