Vätsketömning 4 dummies…

Home Forums Deff och fettminskning Vätsketömning 4 dummies…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • Author

Hellu!
    Någon hjälpsam moderator kan säkert flytta den här tråden om det är fel eller ta bort den helt om det är en upprepning av redan behandlat ämne. (I sought but I didn’t find anything) Hoppas i så fall att jag kan få lite hjälp så att jag kan komma vidare i min förfrågan.

Jag kommer vara med på en photo shoot fredag till lördag där jag kommer
    både stå bakom kameran (i egenskap av en art director in training) och framför (för det är också kul). Det kommer att bli en hel del modebilder och sedan tänkte jag passa på och ta bilder på min form. Detta kommer ge mig möjlighet att jämföra med formen från föregående år och det kommer även markera slutet på min… låt oss för skojs skull kalla ”deff” :)

Nu till mina frågor som gäller vätsketömning :what: för att jag tänkte köra en sådan för att bli så markerad och definierad som möjligt till fotograferingen.
    Vad ska jag tänka på? :unsure:
    Vad ska jag undvika när det kommer till kost?
    När ska man egentligen börja?
    Är jag för sent ute?
    Hur stor skillnad kan det ens bli?
    Behöver jag ändra något i hur jag tränar fram tills fotograferingen?
    Finns det någon som kan ge mig ett litet förslag på schema som jag kan följa de här sista dagarna tills dagarna D?

Andra som är nyfikna kring ämnet är också välkomna att lägga till frågor om ni känner att jag utelämnat något viktigt.
    Alla tips är välkomna & please keep it real people?! :)

Kan tyvärr inte svara något på dina direkta frågor.

Den enda artikel jag minns från forumet som behandlat tömning kommer här:
    [http://forum.body.se/showthread.php?t=250]

Lite kolhydrater från 2-3 dagar innan
    Lite salt 1-2 dygn innan
    Lite vatten 12 timmar innan
    När du sedan har dragit ner på vattnet så kan du börja ladda med kolhydrater
    ex. 50g varannan timme.
    Känner du dig sedan tom i musklerna när det är dax, så drick!

mikaelf Tackar! :)

Jonas Lundberg wrote:
    Lite kolhydrater från 2-3 dagar innan
    Lite salt 1-2 dygn innan
    Lite vatten 12 timmar innan
    När du sedan har dragit ner på vattnet så kan du börja ladda med kolhydrater
    ex. 50g varannan timme.
    Känner du dig sedan tom i musklerna när det är dax, så drick!

Har redan dragit ner på kolhydrater och saltet så det kan kanske bli något bra av det här. 2 more days 2 go!
    Tack så mycket herr Jonas! :)

lovelysmile wrote:
    mikaelf Tackar! :)

Har redan dragit ner på kolhydrater och saltet så det kan kanske bli något bra av det här. 2 more days 2 go!
    Tack så mycket herr Jonas! :)

2 tips på tillskott som är drivande,djur x och clease & lean :emo-thumb

Höj kalium när du slutar med salt. Ät banan tex..

paul wrote:

Använd dock inte Cleanse and Lean för nära inpå… :|

paul wrote:

iiii! Bara namnen på de där sakerna låter lite väl extrema :| så jag hoppar nog över det men tack ändå paul! :D

Tackar även herrarna Baboom och Calleballe[/b] Syrén som gav mig en smula input båda! :)

du får berätta huruvida det gav något resultat med en sån snabb ”kur”.
    kunde vara intressant för egen del för att få en klarare blick i spegeln vad man åstadkommit när året närmar sig sitt slut.

mikaelf wrote:
    du får berätta huruvida det gav något resultat med en sån snabb ”kur”.
    kunde vara intressant för egen del för att få en klarare blick i spegeln vad man åstadkommit när året närmar sig sitt slut.

Jag blev… ganska nöjd! Jag höll mig till ett schema som är som den Jonas skrev upp i den här tråden. Nu när jag fått jämföra och fått lite perspektiv har jag kommit fram till att jag toppat formen för i år. Midjan är på en all time low of 60 cm (aldrig varit så tight där så det är hur kul som helst!) och jag vägde 54 kg igår (idag 55 och det pga att jag inte börjat vräka i mig än av någon outgrundlig anledning :| ). Känner mig dessutom mycket fastare (syftar då på underkoppen som jag alltid sett som mitt lilla problemområde No 1) och starkare i kroppen eftersom jag i fredags höll mig till det PB jag klarade av för 2 veckor sen i bänkpressen. Mäkta stolt! Hade nog blivit lite bättre om jag innan jag ens påbörjade ”deffen” inte hade fått överansträngningsymptom vilket krävde vila i 3 veckor och sedan blev jag sjuk i 2 veckor till på det. Jag inser att det är långt kvar att gå och kommer behövas hårdare träning än någonsin hittills för att få fram mer synliga musklerna i ben bl.a.

Återigen tackar jag för hjälpen! Ha ett fortsatt bra och framförallt skadefritt träningsår gott folk! :)

EDIT: Höll på att glömma men jag har fått en liten ven på magen längt ner under naveln! Jippi![/b] :D

Trevligt att du blev förnöjd, jag ska stå framför kameran om ca: 2 månader… kanske kjör på det samma… fast kommer börja lite tidigare än du gjorde:P

och hur ser dags formen ut?

Ja vi vill ju se bilderna nu!

Alpha wrote:
    Trevligt att du blev förnöjd, jag ska stå framför kameran om ca: 2 månader… kanske kjör på det samma… fast kommer börja lite tidigare än du gjorde:P

och hur ser dags formen ut?

Vad kul, hoppas det går bra! Mer tid borde ge bättre resultat, jag stressade ju igenom allting galet-galet mycket hehe! Please, håll mig uppdaterad om hur det går! :)

rinse wrote:
    Ja vi vill ju se bilderna nu!

Får hänvisa till svaret i den här tråden:

[http://forum.body.se/showthread.php?p=379690#post379690 http://forum.body.se/showthread.php?p=379690#post379690%5D

lovelysmile wrote:
    Midjan är på en all time low of 60 cm

:buttrock:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.