Vätsketömning 4 dummies…

Home Forums Deff och fettminskning Vätsketömning 4 dummies…

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 16 through 29 (of 29 total)
  • Author
    lovelysmile wrote:
    Vad kul, hoppas det går bra! Mer tid borde ge bättre resultat, jag stressade ju igenom allting galet-galet mycket hehe! Please, håll mig uppdaterad om hur det går! :)

Ska försöka å hålla dej uppdaterad… kommer försöka få lagt upp mest möjligt av info och bilder i min tråd8)

Peace out:nerd-tb:

Andreas Guiance wrote:
    :buttrock:

8) Heeeaay![/b]

Nu när denna tråd har fyllts med tips om hur du ska gå tillväga tycker jag att det vore mer än rättvist att se hur formen blev? Är det bara jag som är nyfiken på resultatet :)?

Ni var mig ena envisa ”små” rackare! :D

lovelysmile wrote:
    Ni var mig ena envisa ”små” rackare! :D

Jepp. Keep hope alive.:pop:

:emo-thumb
    Är grymt imponerad!!!!!!!! You go girl!!

[http://www.budo-fitness.cc/product_info.php?products_id=3533]
    (kostillskott just för vattentömning)

kolla den länken. de är ett kostillskott du bara måsta ha. de är de enda kostollskottet som gett mig ett grymt bättre resultat än förväntan.

billigt är de också.

säljer inte heller produkten eller har nån slags sponsring från budo och fitness så jag överdriver inte på nått sett.. den här produkten är verkligen en mirakel produkt.

Meri wrote:
    :emo-thumb
    Är grymt imponerad!!!!!!!! You go girl!!

Syftar kanske på profilbilderna… Tack ska du ha Meri! Om inte så är jag bara dryg och då får du gärna skicka virus som straff! :)

erik.per.jensen wrote:
    ska bli roligt att følja…..

:friends:

KTM wrote:
    [http://www.budo-fitness.cc/product_info.php?products_id=3533]
    (kostillskott just för vattentömning)

kolla den länken. de är ett kostillskott du bara måsta ha. de är de enda kostollskottet som gett mig ett grymt bättre resultat än förväntan.

billigt är de också.

säljer inte heller produkten eller har nån slags sponsring från budo och fitness så jag överdriver inte på nått sett.. den här produkten är verkligen en mirakel produkt.

Man är självklart alltid skeptisk mot produkter som är mirakel klassade och generellt drar jag mig för att använda pulver och piller. Finns det några fler som har erfarenhet av det här? Ge gärna era synpunkter…

Mango skall man käka, mkt mango, det drar ur all vätska ur kroppen!!
    Känner många som kör den innan de går och köper jeans :D haha

Jonas Lundberg wrote:
    Lite kolhydrater från 2-3 dagar innan
    Lite salt 1-2 dygn innan
    Lite vatten 12 timmar innan
    När du sedan har dragit ner på vattnet så kan du börja ladda med kolhydrater
    ex. 50g varannan timme.
    Känner du dig sedan tom i musklerna när det är dax, så drick!

Jag ska också göra en Photoshoot snart, vad menas med detta? Vadå Lite kolhydrater från 2-3 dagar innan? Blev galen på formuleringen haha! lite kolhydrater FRÅN 2-3 dagar innan, vadå FRÅN? 2-3 dagar gamla kolhydrater eller vadå? :|

kiRRe wrote:
    Jag ska också göra en Photoshoot snart, vad menas med detta? Vadå Lite kolhydrater från 2-3 dagar innan? Blev galen på formuleringen haha! lite kolhydrater FRÅN 2-3 dagar innan, vadå FRÅN? 2-3 dagar gamla kolhydrater eller vadå? :|

2-3dagar innan dagen du skall fotas eller vad du nu skall, ja så drar du ner kolhydratsintaget en hel del.
    Osv…

Albin wrote:
    2-3dagar innan dagen du skall fotas eller vad du nu skall, ja så drar du ner kolhydratsintaget en hel del.
    Osv…

Allright tack! :) Så exempelvis 3 dagar innan ska man dra ner på kolhydraterna sen när det är dagen D så bara drar man i sig ett gäng gainers och pasta så är man fit for fight? :) Eller ska man dra ner på vattnet och kolhydraterna även på dagen man ska plåtas?

kiRRe wrote:
    Allright tack! :) Så exempelvis 3 dagar innan ska man dra ner på kolhydraterna sen när det är dagen D så bara drar man i sig ett gäng gainers och pasta så är man fit for fight? :) Eller ska man dra ner på vattnet och kolhydraterna även på dagen man ska plåtas?

Ner på vattnet men ladda med snabba kolisar, riskakor, sockerkaka eller något likn.

Viewing 14 posts - 16 through 29 (of 29 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.