Viktnedgångs problem, behöver hjälp!!

Home Forums Deff och fettminskning Viktnedgångs problem, behöver hjälp!!

• This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Hej!

Jag har sedan November förra året gått upp 13 kg, från 74-87 kg. Jag hade kämpat ner mig från 85 kg till 74 men nu är jag tillbaka där uppe. Är så jävla arg på mig själv och så frustrerad över situationen jag själv har satt mig i.

Jag studerar just nu på läkarprogremmet nere i Polen, och problemet är att vi har så sjukt mkt att göra. Jag har inte tränat på 2 månader, och man har inte mkt tid till att träna. Mat måste man laga själv och som en riktigt amatör så tar det tid. Under tenta perioderna lever de flesta på snabbmat precis som jag.

Jag behöver verkligen alla tips, recept osv vad som helst för att åter kunna tappa vikt. Jag som student vill ju självklart inte att något ska påverka min resultat, men jag måste på något sätt komma i form igen. Någon som har varit i samma situation och kunna förlora vikt utan att det påverkar studierna? Så som mitt schema ser ut kan jag kanske hinna med max 2 träningspass i veckan, och då kan det handla om löpning och sådant man kan göra själv, eftersom att det närmsta gymmet ligger en bra bit bort och det kommer att ta för mkt tid.

Tacksam för all hjälp och tips jag kan få!!

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.