Villig att betala för professionell diethjälp!

Home Forums Deff och fettminskning Villig att betala för professionell diethjälp!

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

Hejsan.
    Har nyligen börjat deffa och har planer på att tävla ganska snart. Har fått bra kommentarer runt omkring mig hur pass responsiv min kropp är osv.

Nu är jag dock i upplösningstillstånd om jag ska va helt ärlig… Jag vet inte ut eller in längre och har helt gett upp när jag ska skapa min diet. Jag får skäll och pikar när jag pratar om hur jag äter. Trots detta går jag ner stadigt i vikt och jag har inga problem att RÅ-DEFFA och faktiskt näst-intill självsvälta migsjälv.
    Nu är det ju dock så att jag vill undvika detta.

Jag sträcker nu ut en hand till en duktig dietist här som vill tjäna en slant och göra en matsedel till mig för deffning. Bibehålla muskelmassa är givet och jag har vissa krav i form av vad jag ska äta. (Är sjukt kräsen av mig). Eftersom jag betalar för det så ska det knappast vara några problem. Ta kontakt med mig via PM snälla. Jag är inte brydd över kostnader så länge det inte är ocker-priser.

Om möjligt vill jag även ha hjälp med en matsedel till muskelökning till vintern (deffningen är för sommaren såklart då jag är SJUKT fåfäng ;)

Tack på förhand och hoppas ni hör av er!

Ps. JA, jag är seriös!

BODY har en lista över de som erbjuder coachning för de som vill tävla i bodybuilding eller någon av fitnessgrenarna (AF, F, BF, CBB). Tanken är att med erfarna personers hjälp inom kost, träning och presentation så kan även en nybörjartävlande presentera det bästa möjliga paketet: [https://www.body.se/content/lankar/default.asp]

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.