Home › Forums › Deff och fettminskning › Vlcd, hård träning, sista kilona
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 november, 2008 at 15:05 #67139Anonym anvandareMember25 november, 2008 at 15:05 #473395Anonym anvandareMember
tjenare alla här.
lite info först:
170 cm
69 kg
19 år
68 cm midjamed att börja med så väger ja under min längd rätt nöjd faktiskt. sedan så har ja tränat nu i ca 1 tuff månad faktiskt 2 ggr om dagen,en på morgonen och en på kvällen. 1 mil på varje pass. mån-fre.
vägde 73 kg 1 Oktober. ni kanske tänker att ja behöver inte mer deff men ja ha faktiskt lite fett kvar som ska brännas.mitt mål är att få bort så mycket fett som möjligt också. för ja ha aldrig haft en platt mage så de vill ja påpeka
mitt mål att gå ner är 65 kg mist. alltså inte långt ifrån det är endast 4 kg men ja känner att motivationen börjar släppa nu för de kalla vädret men ja håller igång som vanligt fortfarande, måste kriga lite som sagt.
men ja ha ett program och jag vill helst vara klar i mitten av dec alltså om 4 veckor ca. 1 kg i veckan alltså. men ja vill köra vlcd o sedan tacka mig själv som ha utfört ett riktigt bra jobb för att ha klarat min målvikt.
s nu har jag lite frågor ang vlcd e rätt nyfiken faktiskt har tänkt köra igång det redan nästa vecka men ja kan inte så mycket om det. någon som är erfaren som kan berätta lite hur ja kan göra. vad ja ska köpa, äta osv. det ni har gjort berätta gärna all användbar info hjälps på traven.
tack för tålamodet och lycka till alla som tränar. ha det
25 november, 2008 at 18:29 #473396Anonym anvandareMemberasså jag kan inte så mycket om vlcd men jag tycker det låter rätt korkat att köra igång med det när du redan väger så lite. VLCD är väl mest använt för folk som är kliniskt överviktiga? Alltså typ +100kg på din längd.
Hur har du käkat hittils? vad ligger du på för underskott? Har du styrketränat något under din deff eller bara cardio?
Om du legat på väldigt lågt intag länge kan det kanske var en ide att käka lite mer i några dagar för att sedan dra ner på det igen.
Vänta på att någon som kan mer kommer in, typ Eddie Veder, men jag skulle inte rekommendera att du körde vlcd.lycka till
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.