Home › Forums › Deff och fettminskning › Who in here is more than just talk?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 januari, 2009 at 13:01 #686389Anonym anvandareMember
Who in here is more than just talk?
Mycket pappers ryttare & självutnämnda experter på kost här inne! Bur really who in here have been really ripped?
I challenged yall! I start with this pic from October 2007!
[img=http://zonecapone.com/bilder/zone_oneweekout_07/oneweekout_intro.jpg]Now show me yours!!!
ZONE
22 januari, 2009 at 13:01 #78413Anonym anvandareMember22 januari, 2009 at 13:42 #686390Anonym anvandareMemberAtt blir rippad har såklart inte ett skit att göra med kunskaper inom kost och nutrition. Att jag är rippad och vältränad har mer med min träningsdos att göra, kosten är jag inte lika seriös med även om jag har mer teoretiska kunskaper om den än om träningen.
22 januari, 2009 at 13:44 #686391Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Att blir rippad har såklart inte ett skit att göra med kunskaper inom kost och nutrition. Att jag är rippad och vältränad har mer med min träningsdos att göra, kosten är jag inte lika seriös med även om jag har mer teoretiska kunskaper om den än om träningen.Sorry bro…men…BULLSHIT!!
Det har ALLT med kunskap att göra! Jag har ALDRIG tränat så lite samt ätit så mycket under diet som när jag varit som mest deffad!!ZONE[/b]
22 januari, 2009 at 14:03 #686392Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Sorry bro…men…BULLSHIT!!
Det har ALLT med kunskap att göra! Jag har ALDRIG tränat så lite samt ätit så mycket under diet som när jag varit som mest deffad!!ZONE[/b]
Grattis.
Jag anser mig själv vara vältränad som sagt. Och smal är jag också. Om du sedan tror att det primärt har med mina kostkunskaper eller min träning att göra är ju upp till dig.
Själv är jag ganska övertygad om att jag hade varit mer vältränad om jag inte visste särskilt mycket om kost men tränade på samma sätt jämfört med om jag kan det jag kan om kost fast slutar träna.
22 januari, 2009 at 14:21 #686393Anonym anvandareMemberI`m talking contest ripped bro!
Peace!
ZONE22 januari, 2009 at 14:22 #686394Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:I`m talking contest ripped bro!Peace!
ZONEOch i vilken tråd har tangentbordsryttarna sagt ”Så här gör du för att bli tävlingshård”?
Jag gissar på, låt se, ingen.
22 januari, 2009 at 14:25 #686395Anonym anvandareMemberJay wrote:Och i vilken tråd har tangentbordsryttarna sagt ”Så här gör du för att bli tävlingshård”?Jag gissar på, låt se, ingen.
Aaah c`mon now! Jag är ingen mr Olympia men vem vill vara halv grov & halv slät? Då kan man ju lika gärna börja simma! :p Kom igen nu grabbar show me!
ZONE
22 januari, 2009 at 14:27 #686396Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:…men vem vill vara halv grov & halv slät? …Kom igen nu grabbar show me!ZONE[/B]
Jag är ju inte ens halvgrov när jag är sälslät så jag passar.
22 januari, 2009 at 14:28 #686397Anonym anvandareMemberJay wrote:Jag är ju inte ens halvgrov när jag är sälslät så jag passar.Lol! :p
ZONE
22 januari, 2009 at 14:53 #686398Anonym anvandareMemberSer ingen bild, bara ett X?
22 januari, 2009 at 15:10 #686399Anonym anvandareMemberKenna wrote:Ser ingen bild, bara ett X?Felet är hos dig.
22 januari, 2009 at 15:20 #686400Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Who in here is more than just talk?Mycket pappers ryttare & självutnämnda experter på kost här inne! Bur really who in here have been really ripped?
I challenged yall! I start with this pic from October 2007!
[img=http://zonecapone.com/bilder/zone_oneweekout_07/oneweekout_intro.jpg]Now show me yours!!!
ZONE
Förmodar att detta är en spin-off på Low carb tråden. Svältande barn i afrika och narkomaner är ”really ripped”. Jag tror inte deras kostkunskap är särskilt bra för det.
22 januari, 2009 at 15:36 #686401Anonym anvandareMemberNuttte wrote:Förmodar att detta är en spin-off på Low carb tråden. Svältande barn i afrika och narkomaner är ”really ripped”. Jag tror inte deras kostkunskap är särskilt bra för det.Nej jag pratar att man i alla fall ska ha massa nog för att stå på en scèn! INTE hård utan muskler! DÅ är det lätt!
ZONE
22 januari, 2009 at 15:43 #686402Anonym anvandareMemberJag har för dåliga kunskaper, så har således aldrig varit hård.
Kanske kan lära mig… -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.