Who in here is more than just talk?

Home Forums Deff och fettminskning Who in here is more than just talk?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 74 total)
  • Author
    zonecapone wrote:
    I`m talking contest ripped bro!

Peace!
    ZONE

Och om jag blev det, skulle då det i sig ha förbättrad mina nutritionskunskaper? Nej givetvis inte. Däremot hade jag blivit sjukligt underviktig.

Iofs är ju det en erfarenhet i sig och en kunskap men det var ju inte vad du åsyftade.

Din tråd handlar om vem som är ”more than just talk” och jag tillhör den kategorin ja. Du och jag har ju dock inte samma mål så att bestämma att en bodybuilderkropp utgör kriteriet är ju helt fel.

Eddie Vedder wrote:
    Och om jag blev det, skulle då det i sig ha förbättrad mina nutritionskunskaper? Nej givetvis inte. Däremot hade jag blivit sjukligt underviktig.

Iofs är ju det en erfarenhet i sig och en kunskap men det var ju inte vad du åsyftade.

Din tråd handlar om vem som är ”more than just talk” och jag tillhör den kategorin ja. Du och jag har ju dock inte samma mål så att bestämma att en bodybuilderkropp utgör kriteriet är ju helt fel.

Jag pratar inte ens med folk som aldrig tävlat i bodybuilding! LOL! C`mon its FUN!

ZONE

Jonas Lundberg wrote:
    Jag har för dåliga kunskaper, så har således aldrig varit hård.
    Kanske kan lära mig…

Kom igen nu Jonas show us your MOST ripped ever pic!!!

Jag kör en till!

[img=http://zonecapone.com/bilder/contestseason03/zone2daysoutfromqualifmini.jpg]Love yall!
    (Även er som aldrig tävlat!)
    ZONE

zonecapone wrote:
    Jag pratar inte ens med folk som aldrig tävlat i bodybuilding! LOL! C`mon its FUN!

ZONE

Ehm, jag får vibbarna av att du just nu är totalt speedad av någon anledning.

Dessutom blandar du språk som påminner om en 14 årig WoW-fantast och hyperaktiv tjackgalning.

Du vill bara att personer som tävlar i BB ska svara?
    Lägg då det i rubriken så det inte sker med missförstånd.

Klickar du på min logga ser du hur jag ser ut som ”hårdast” d.v.s runt 10% BF och det är väl inget att slänga på en scen direkt.

Indec wrote:
    Dessutom blandar du språk som påminner om en 14 årig WoW-fantast och hyperaktiv tjackgalning.

Han är ju zone. :)

Det finns ju ingen på detta forum som skulle vilja ha en kropp som zone.Och vad är det för mening med att ställa sig på scen när det ser skit ut?:

Mr. Murray wrote:
    Det finns ju ingen på detta forum som skulle vilja ha en kropp som zone.Och vad är det för mening med att ställa sig på scen när det ser skit ut?:

Ja det är klart! Tänkte inte på det! :D

Här är samma tråd på MuscleMayhem:
    [http://www.musclemayhem.com/forums/showthread.php?t=60133*]

ZONE

Indec wrote:
    Ehm, jag får vibbarna av att du just nu är totalt speedad av någon anledning.

Du vill bara att personer som tävlar i BB ska svara?
    Lägg då det i rubriken så det inte sker med missförstånd.

Klickar du på min logga ser du hur jag ser ut som ”hårdast” d.v.s runt 10% BF och det är väl inget att slänga på en scen direkt.

LOL!
    Var har ni HUMORN grabbar?? Jag vill se er BÄST form bara!

:pop:

ZONE

Sen är ju frågan hur bra kunskaperna är om man stoppar i sig sånt som behövs för att komma upp på en byggarscen överhuvud taget. Och då förstår alla att jag menar gröt, tonfisk och vasslepulver

Säg vafan ni vill, jag är impad över den där bilden och är avis på formen. Kan hända att den sitter till nästa sommar om än med brutalt mycket mindre massa under. Revbenen ser helt freaky ut!

nutz wrote:
    Säg vafan ni vill, jag är impad över den där bilden och är avis på formen. Kan hända att den sitter till nästa sommar om än med brutalt mycket mindre massa under. Revbenen ser helt freaky ut!

Vilka revben? Jag ser bara en massa Serratus, intercostals, obliques…

ge

Problemet som Sune själv har pratat om är väll att han brukar förlora för mycket massa när han pressar ned sig dom sista 5 kilona.
    Försökte lägga upp bilder på det med d gick åt …….

zonecapone wrote:
    Kom igen nu Jonas show us your MOST ripped ever pic!!!

Love yall!
    (Även er som aldrig tävlat!)
    ZONE

Jag har ingen sån bild som är värd att visa. Och dom har redan varit uppe.
    När Andreas och Tobbe lägger in, så är det game over.
    Kan ju lägga in en på Tobbe som jag gillar + hans räfflade rumpa!

Jonas Lundberg wrote:
    När Andreas och Tobbe lägger in, så är det game over.
    Kan ju lägga in en på Tobbe som jag gillar + hans räfflade rumpa!

Gymt!:up:

Och dit har de alltså kommit enbart p.g.a. av goda kostkunskaper och inte alls via hård träning och enorm motivation och självdisciplin? För det är ju tydligen det tråden går ut på.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 74 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.