Home › Forums › Deff och fettminskning › Who in here is more than just talk?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 januari, 2009 at 09:00 #686418Anonym anvandareMember
Dagsformen och alltså inge deff Herr Zone.
Är långdistanslöpare och det funkar utmärkt att äta kolhydrater:emo-thumb
Min kropp har testat det mesta (tävlat i kamsporter, bb och långdistanstävlingar) och har gått igenom en hel del olika kostupplägg.
Vad som fungerar?
Tja det återstår att se:DRespekt för de som skriver, så att vi andra kan testa:up:
23 januari, 2009 at 09:39 #686419Anonym anvandareMemberHar vi inte redan ett antal bildtrådar, vad är poängen?
23 januari, 2009 at 11:02 #686420Anonym anvandareMemberHeinrich wrote:Problemet som Sune själv har pratat om är väll att han brukar förlora för mycket massa när han pressar ned sig dom sista 5 kilona.
Försökte lägga upp bilder på det med d gick åt …….Yeah but those days are GONE! Sist PRESSADE jag verkligen ner mig under 80kg & tappade lite muskler för att kunna väga in men hade hjälp av Palle den sista veckan & vägde i alla fall 81.3kg på scènen & 83kg på kvällen! DET jag menar med att det har med kunskap att göra!
Love yall!
ZONE23 januari, 2009 at 11:03 #686421Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Jag har ingen sån bild som är värd att visa. Och dom har redan varit uppe.
När Andreas och Tobbe lägger in, så är det game over.
Kan ju lägga in en på Tobbe som jag gillar + hans räfflade rumpa!Ja Tobbe var det mest deffade jag någonsin sett i Sverige på en banbrytande diet med mycket tanke bakom!! THATS what Im talking about!!
ZONE
23 januari, 2009 at 11:37 #686422Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Gymt!:up:Och dit har de alltså kommit enbart p.g.a. av goda kostkunskaper och inte alls via hård träning och enorm motivation och självdisciplin? För det är ju tydligen det tråden går ut på.
SJÄLVKLART är det sacrifice, dedication & discipline bakom en rippad fysik! Det är GALET hårt jobb! MEN jag har inte lyckats bli rippad som första bilden innan jag gjorde ”rätt”!
Peace!
ZONE23 januari, 2009 at 11:44 #686423Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:SJÄLVKLART är det sacrifice, dedication & discipline bakom en rippad fysik! Det är GALET hårt jobb! MEN jag har inte lyckats bli rippad som första bilden innan jag gjorde ”rätt”!Peace!
ZONEJa, men det var väl bra att du inte dietade på Mums-Mums och kebabtallrik det året.
23 januari, 2009 at 12:00 #686424Anonym anvandareMemberJay wrote:Ja, men det var väl bra att du inte dietade på Mums-Mums och kebabtallrik det året.LOL! Skillnaden var helt vad jag gjorde de sista 8 dagarna…
ZONE
23 januari, 2009 at 12:37 #686425Anonym anvandareMemberDet är lätt att läsa teori :p
Men det kan vara svårt att klara det i praktiken :whistle:23 januari, 2009 at 13:29 #686426Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:LOL! Skillnaden var helt vad jag gjorde de sista 8 dagarna…ZONE
Berätta då gärna i vad skillnaden var.
Orkar du redogöra för de viktigaste stegen i din deff? (En vanlig dag et.c)
Har deffplaner med start om några veckor nämligen
23 januari, 2009 at 13:30 #686427Anonym anvandareMemberKing Grub wrote:Felet är hos dig.Jag ser allas bilder utom Zone’s.
I vad ligger felet då tror du?23 januari, 2009 at 13:38 #686428Anonym anvandareMemberIndec wrote:Jag ser allas bilder utom Zone’s.
I vad ligger felet då tror du?Samma för mig!
23 januari, 2009 at 13:39 #686429Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Jag har ingen sån bild som är värd att visa. Och dom har redan varit uppe.
När Andreas och Tobbe lägger in, så är det game over.
Kan ju lägga in en på Tobbe som jag gillar + hans räfflade rumpa!:friends:
23 januari, 2009 at 14:52 #686430Anonym anvandareMemberIndec wrote:Jag ser allas bilder utom Zone’s.
I vad ligger felet då tror du?Min hemsida byter just server kan var det som spökar…
ZONE
23 januari, 2009 at 14:54 #686431Anonym anvandareMemberIndec wrote:Berätta då gärna i vad skillnaden var.Orkar du redogöra för de viktigaste stegen i din deff? (En vanlig dag et.c)
Har deffplaner med start om några veckor nämligen
Bro… I have it all written down… I keep it for some future stuff coming!! :emo-thumb
ZONE
24 januari, 2009 at 00:31 #686432Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Bro… I have it all written down… I keep it for some future stuff coming!! :emo-thumbZONE
du får gärna översätta din ”tonårsengelska” till sådana som inte förstår den!
tänk på sådana som itne vet vad du menar med ”bro” -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.